با ما همراه باشید

اتاق خبر

تعاملات مثبتی با شورای نگهبان داشتیم

خبراستان: رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه مرجع رسیدگی شورای نگهبان است، گفت: تا کنون تعاملاتی با شورای نگهبان داشتیم که بسیار مثبت بوده است اما در عین حال با شخصیت های برجسته ای هم تعاملاتی داشتیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدرضا عارف روز پنجشنبه در حاشیه دومین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه پیگیری شما در مسئله تعیین صلاحیت ها در چه حدی است و در کسب نتیجه مطلوب چقدر امیدوارید این مطلب را بیان کرد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رییس جمهوری چقدر می تواند به اصلاح طلبان در موضوع تعیین صلاحیت ها کمک کند، گفت: وی بعنوان رییس جمهور مسئولیت دارد که این موضوع را پیگیری کند و امیدواریم پیگیری های وی به نتیجه مطلوب برسد.
عارف در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر رایزنی با شورای نگهبان به نتیجه مطلوب خود نرسید چه عکس العملی نشان خواهید داد و به رای نهایی این شورا تمکین خواهید کرد، گفت: ما تحت هر شرایطی باید در صحنه باشیم و امیدواریم که به نتیجه مطلوب برسیم.
وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه چند نفر بعد از رسیدگی به اعتراضات تعیین صلاحیت می شوند، گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم ولی به تجدیدنظر شورای نگهبان خوشبین هستم.
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به ترکیب این شورا اشاره کرد و گفت: این شورا برای اولین بار با چنین ترکیبی تشکیل شده است و بعد از انتخابات می توان درباره آن بازنگری کرد و اصلاحاتی را در آن انجام داد.
رییس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر رای شورای نگهبان تغییری نکند در مشارکت مردم چه تاثیری خواهد داشت، گفت: مردم تحت هر شرایطی حضور جدی خواهند داشت و تا به امروز نشان داده اند که به مصالح و منافع نظام توجه دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.