با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان قرچک به‌ مناسبت دهه فجر

خبراستان: مدیر آموزش و پرورش قرچک از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان در این شهرستان خبر داد.

به‌ نقل از دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مهدی نیکبخت گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان شهرستان قرچک به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: ورزش برای سلامتی انسان امری مهم است، لذا باید برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم چرا که ورزش راز سلامتی در دنیای امروز است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: افراد کم‌تحرک به نقش و اهمیت فعالیت‌های بدنی در سلامت جسمی و روحی پی برده‌اند و این مسئله باعث شده است تا افراد جامعه تمایل بیشتری به ورزش داشته باشند.

وی افزود: گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است و همگان باید با روی آوردن به سمت ورزش خود را در برابر بیماری‌ها و مشکلات جسمانی بیمه کنند.

این مسئول یادآور شد: فعالیت‌های بدنی و ورزش موجب تندرستی و طول عمر بیشتر می‌شود و خواسته هر شخصی بهبود کیفیت و طول عمر است.

نیکبخت هدف از برگزاری مسابقات ورزشی در بین فرهنگیان را توجه هر چه بیشتر به اهمیت سلامت روحی و جسمی، ایجاد شور و نشاط در بین این قشر و شناسایی استعدادهای آنان برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی برشمرد.

وی اضافه کرد: فرهنگیان در رشته‌های فوتسال، والیبال و داژبال (وسطی) و پرتاب دارت با هم به رقابت می‌پردازند.

این مسئول ادامه داد: ورزش در درون خود یکسری آموزه دارد که نظم‌پذیری یکی از آن‌ها است.

نیکبخت با بیان اینکه در برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان گروه سنی خاصی مدنظر نبوده است، افزود: فرهنگیان همه رشته‌های تحصیلی در این مسابقات شرکت دارند.

وی گفت: این دوره از مسابقات از 13 بهمن‌ماه در مجتمع ورزشی شهید فرزانگان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.