با ما همراه باشید

اتاق خبر

کمیسیون مشاوره 130 جانباز در قرچک برگزار شد

خبراستان: کمیسیون مشاوره 130 جانباز شهرستان قرچک با پیگیری مستمر با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

عصر امروز کمسیون مشاوره 130 جانباز شهرستان قرچک با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در حاشیه کمیسیون مشاوره جانبازان شهرستان قرچک در در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون مشاوره پزشکی  130 تن از جانبازان شهرستان قرچک برای حضور در کمسیون افزایش درصد انجام شد.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت بهداشت درمان، برای کمسیون مشاوره و کمیسیون درصد و پس از ثبت‌نام از جانبازان و بررسی معاونت درمان بنیاد شهید شهرستان قرچک در لیست کمیسیون مشاوره قرار می‌گیرد.

کادری به جانبازانی که از گذشته زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و اعتراض دارند اشاره کرد و یادآور شد: این افراد ابتدا باید در کمیسیون مشاوره شرکت کرده و پس از تایید به مراحل بعدی ارجاع داده خواهند شد.

وی اضافه کرد: جانبازانی که زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند باید در مرحله اول مدارک مورد نیاز از جمله صورت سانحه و مدارک بالینی را به بنیاد شهید شهرستان خود ارائه داده و صحت آن در کمیسیون احراز جانبازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک افزود: در حال حاضر در کمیسیون مشاوره بنیاد پزشکی دو حالت اتفاق می‌افتد حالت اول جانبازانی که همه شرایط حضور در کمیسیون پزشکی را دارند و پزشک  معتمد مدرک آن‌ها را تأیید می‌کند و جانباز برای مرحله دوم که حضور در کمیسیون اصلی است حضور می‌یابد و حالت دوم کسانی که از نظر مدارک پزشکی مشکلی در پرونده دارند که باید آن‌ها رفع شود تا در کمیسیون اصلی حضور پیدا کنند.

تأیید پرونده‌های مستدل در کمسیون مشاوره بنیاد شهید

محمود صمدپور پزشک معتمد بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که مسئول کمیسیون مشاوره است نیز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر یکی از دلایل افزایش تقاضای درصد در بنیاد شهید بالا رفتن سن آن‌ها است که با بعضی مشکلات جسمی روبرو هستند که بنا به دلایل شخصی استدلال بر این دارند که مشکل جسمی آن‌ها برای جنگ است.

وی افزود: پرونده‌هایی در کمیسیون مشاوره تائید می‌شود که استدلال کافی و شرایط لازم برای کمیسیون را داشته باشند یعنی عارضه بیماری آ‌ن‌ها که مرتبط با زمان جنگ باشد و حالت جسمی آن‌ها تشدید شده باشند.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.