با ما همراه باشید

اتاق خبر

اهتمام ویژه فرمانداری قرچک به پروژه‌های نیمه تمام روستایی

خبراستان: معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک از اهتمام ویژه این فرمانداری به پروژه‌های نیمه تمام روستایی خبر داد.

علی عبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران با اشاره مختصری به وضعیت پروژه بیمارستان 64 تختخوابی، کمربندی جنوبی، قطار شهری و دیگر پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرستان قرچک اظهار داشت: به طور مداوم وضعیت پروژه‌های شهری و روستایی در حال بررسی است و با تصمیم کارشناسی سعی در اجرای آن‌ها به بهترین شیوه و در کمترین زمان ممکن داریم.

وی با بیان این‌که پروژه‌های نیمه تمام روستایی در قرچک مورد توجه جدی است، گفت: اکنون پروژه‌های نیمه تمامی در حوزه روستایی شهرستان قرچک وجود دارد که تلاش داریم آنها را به نتیجه برسانیم.

به گفته عبدی، دستیابی به توسعه پایدار روستایی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید برای توسعه متوازن کشور است که برای عملی شدن این سیاست باید تقویت روستاها در اولویت باشد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک به نهضت آسفالت محورهای مختلف این شهرستان نیز اشاره داشت و گفت: روکش آسفالت محور داودآباد _ رضی آباد، تعریض و روکش آسفالت محور باقرآباد _ صالح آباد، تعریض و روکش آسفالت محور باقرآباد _ صالح آباد، روکش آسفالت محور فردیس _ قشلاق جیتو و احداث و روکش آسفالت محور امین آباد _ باقرآباد انجام شد.

وی با اشاره به این‌که نصب گاردریل و علائم ایمنی در راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان قرچک صورت گرفته است، به بازدید از پروژه‌های ساختمانی شهرستان اشاره‌ای داشت و گفت: بازدیدهای سرزده از پروژه‌های ساختمانی شهرستان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته در دستور کار این حوزه است.

عبدی با بیان اینکه بررسی مشکلات بیمارستان حیان طب، مشکلات مسکن و سایر مطالبات مردم در دستور کار است که با حمایت و توجه دولت به پروژه‌های نیمه تمام، انجام پروژه‌های عمرانی در قرچک روند خوب و مناسبی داشته و این امر توسعه و آبادانی این منطقه را سرعت می‌بخشد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.