با ما همراه باشید

اتاق خبر

کشورهای منطقه اولویت دانشگاه علمی کاربردی درعرصه بین الملل است

خبراستان: رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به سیاست های بین المللی این دانشگاه گفت: مصمم به گسترش فعالیت های علمی با سایر کشورها هستیم و در این راستا کشورهای منطقه و همسایه در اولویت قرار دارند.

محمد اخباری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: پس از توافق هسته ای شاهد استقبال جهانی برای گسترش تعاملات علمی با دانشگاه های کشور هستیم و دانشگاه علمی کاربردی نیز درحال رایزنی با مراکز متعدد علمی برای افزایش مبادلات علمی است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: کشورهای منطقه و همسایه همچون عراق، افغانستان، تاجیکستان، آسیای مرکزی و منطقه قفقاز در اولویت گسترش تعاملات این دانشگاه است.
وی ادامه داد: در هفته های گذشته نیز وزیر علوم کشور افغانستان در راستای انعقاد تفاهم نامه های همکاری بازدیدی از مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور داشت همچنین اسفندماه امسال هیاتی از دانشگاه جامع علمی کاربردی سفری علمی برای بازدید از دانشگاه های عراق خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز برای بهره مندی از تجارب دانشگاهی کشور آلمان در حال رایزینی برای تبادل استاد و دانشجو و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی هستیم.
اخباری در ادامه اظهار کرد: اقلیم کردستان عراق نیز آماده امضای یادداشت تفاهم و توافق نامه با شعبه دانشگاه علمی کاربردی در آذربایجان شرقی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.