با ما همراه باشید

اتاق خبر

تاکید بر تلاش جدی دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان برای استقبال از رئیس جمهور

خبراستان: مسئول کمیته ایمنی و سلامت ستاد استقبال از رئیس جمهور در شهرستان پاکدشت گفت: دستگاه‌های امدادی وخدمات‌رسان تمام توان خود را برای استقبال از رئیس جمهور به‌کار گیرند.

سومین جلسه هماهنگی کمیته ایمنی و سلامت ستاد استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید شهرستان پاکدشت عصر امروز با حضور اعضای کمیته در جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم تاجیک نوری، رئیس جمعیت هلال احمر و مسئول کمیته ایمنی و سلامت ستاد استقبال از رئیس جمهور در شهرستان پاکدشت ضمن ابراز خرسندی از سفر رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت به بیان اهمیت و دستاوردهایی که این سفر می‌تواند برای شهرستان به ارمغان بیاورد پرداخت.

وی گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان شهرستان تمام توان خود را برای استقبال از رئیس جمهور به‌کار گیرند و با آمادگی کامل و بر اساس مصوبات وظایف خود را اجرا کنند.

به گزارش فارس، اعضای کمیته ایمنی و سلامت ستاد استقبال از رئیس جمهور شهرستان پاکدشت در ادامه جلسه نقطه نظرات و برنامه‌های خود را مطرح کردند.

گفتنی است، نمایندگان بیمارستان زعیم، شبکه بهداشت و درمان، آتش‌نشانی شهرهای پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد، شهرک صنعتی خوارزمی و عباس‌آباد از جمله حاضران در این نشست بودند.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.