با ما همراه باشید

اتاق خبر

سفر رئیس جمهور به جنوب شرق تهران برکات فراوانی را به همراه دارد

خبراستان: فرماندار پاکدشت گفت: سفر رئیس جمهور به جنوب شرق تهران برکات فراوانی را به همراه دارد.

به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علی صادقی در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان پاکدشت، با تاکید بر نقش حوزه روستایی در برنامه استقبال رئیس جمهور اظهار داشت: تمام گروه‌ها و احزاب شهرستان فارق از هرگونه نگاه سیاسی همت کنند تا سفری بیاد ماندنی و خاطره انگیز برای هیئت دولت و مردم شهرستان‌های جنوب شرق به‌ویژه شهرستان پاکدشت رقم بخورد.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: این سفر فرصت مناسبی است تا در حوزه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان در بخش روستایی و شهری شاهد توسعه و پیشرفت محسوس و ملموسی باشیم.

حسین الماسی مدیرکل روستایی استان تهران نیز در ادامه بیان داشت: توجه به توسعه روستاها یکی از اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: شناخت ظرفیت‌های روستاها و تلاش برای عملی کردن آن‌ها در دستور کار دولت قرار دارد که این مهم موجب توسعه و آبادانی بیشتر این مناطق می‌شود.

الماسی با اشاره به سفر هیئت دولت شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران گفت: سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این منطقه برکات زیادی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

گفتنی است، جلسه هم‌اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان پاکدشت با حضور صادقی فرماندار این شهرستان، حسین الماسی مدیرکل امور روستایی استان تهران، بخشدار مرکزی، بخشدار شریف‌آباد و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان برگزارشد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.