با ما همراه باشید

اتاق خبر

تأکید و پیگیری جدی‌تر موضوع اعدام شیخ نمر و حمله به سفارت ایران در یمن از سوی وزارت امور خارجه

خبراستان: نمایندگان پاکدشت و ارومیه در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری جدی‌تر موضوع اعدام شیخ نمر و اصابت شلیک خمپاره به سفارت ایران در صنعا شدند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (21 دی 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت تأخیر در پرداخت مجدد یارانه افراد نیازمند که یارانه آنها به اشتباه قطع شده است شد.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت عدم ابلاغ دلایل رد صلاحیت افراد به آنها توسط هیأت‌های اجرایی علی‌رغم مصوبه قانونی شد.

احمد سالک‌کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اقدام عاجل برای رفع رکود اقتصادی شد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر صنعت خواستار توضیح علت خرید قطعات خودرو از چین و عدم استفاده از ظرفیت قطعه‌سازان داخلی شد.

عطا‌ءالله سلطانی‌صبور نماینده مردم رزن به رئیس‌جمهور لزوم اجرای بند 3 مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد برجام و لزوم اهتمام در پرداخت هزینه‌های درمانی جانبازان و تأمین بیمه‌های درمانی آنها را متذکر شد.

امیر خجسته و نادر قاضی‌پور نمایندگان همدان و ارومیه به وزیر اقتصاد لزوم توجه به شاخص‌های بورس در کشور و ارتقای آن و به وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی پرهیز از استفاده از مدیران چند شغله در هیأت مدیره شرکت‌های تأمین اجتماعی را متذکر شدند.

سیدهادی حسینی نماینده مردم قائمشهر در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت عدم مراقبت از سفارت عربستان در حمله افراد خودسر شد.

جواد هروی و محمد دهقان نمایندگان قائنات و چناران در تذکری به وزرای اقتصاد کشور عنوان کردند چرا مدت‌هاست سرمایه‌گذاران شرکت پدیده شاندیز سرگردانند و پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط دریافت نکردند.

جواد هروی نماینده مردم قائنات در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد چرا مشکل سپرده‌گذاران موسسه میزان همچنان از سوی بانک صادرات حل نشده است؟

فرهاد بشیری و نادر قاضی‌پور نمایندگان پاکدشت و ارومیه در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری جدی‌تر موضوع اعدام شیخ نمر و اصابت شلیک خمپاره به سفارت ایران در صنعا شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور ضرورت رسیدگی و تجدیدنظر در خصوص حذف یارانه افراد نیازمند به جای حذف یارانه افراد ثروتمند و به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد ضرورت تسریع در رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه مالی ثامن‌الحجج را متذکر شد.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.