با ما همراه باشید

اتاق خبر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی قرچک معرفی شد

خبراستان: حامد امیری به‌عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قرچک معرفی شد.

صبح امروز طی جلسه‌ای با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار شهرستان قرچک، سید احمد نقیبی و ذوالفقار فاطمی معاونان حقوقی و اداری مالی اداره کل تعزیرات استان تهران و علی عبدی معاون فنی و عمرانی فرماندار، حامد امیری به‌عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قرچک معرفی شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران و ابراز خرسندی از استقرار اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان قرچک حدود 9 هزار واحد صنفی دارد، اداره تعزیرات یکی از اداراتی بود که وجود آن به شدت در شهرستان احساس می‌شد که به فضل خداوند این امر محقق شد.

مرسل‌پور افزود: شهرستان قرچک نسبت به شهرستان‌های دیگر از تراکم بالاتری برخوردار است و از این حیث رتبه دوم را در استان تهران دارد و از زمانی که این منطقه تبدیل به شهرستان شده مردم نیز در ارتباط با استقرار ادارات مختلف در شهرستان انتظارات به حقی داشته و دارند.

وی با تأکید بر اینکه هدف از استقرار این اداره کمک به مردم است، از رئیس اداره تعزیرات خواست با تعامل و همکاری سایر ادارات در راستای جلب رضایت مردم گام بردارد.

گفتنی است، در این جلسه همچنین حسین خوش‌برش رئیس اداره حراست اداره کل تعزیرات، ناصر مدیحی رئیس اداره بازرسی و عملکرد اداره کل، رضا مهماندوست رئیس امور اداری و پشتیبانی اداره کل و بهنام فریدونی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین حضور داشت.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.