با ما همراه باشید

اتاق خبر

تیم شهید منصوری قرچک آخرین حریف یاسین پیشروی قم شد

خبراستان:  سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: تیم شهید منصوری قرچک آخرین حریف تیم یاسین پیشروی قم در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور شد و این ۲ تیم امروز برابر هم به میدان می‌روند.

امید رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور امروز به کار خود پایان می‌دهد و تکلیف تیم قهرمان این مسابقات روشن می‌شود.

وی افزود: تیم فوتسال یاسین پیشروی قم نیز امروز در بیست و پنجمین و آخرین دیدار خود در لیگ بر‌تر فوتسال به میدان می‌رود و حریف این تیم، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک است.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: این دو تیم امروز در حالی از ساعت ۱۶ در قرچک با هم دیدار می‌کنند که یاسین پیشرو در دیدار رفت در قم پیروز از میدان خارج شد و می‌خواهد با تکرار پیروزی در بازی امروز، به رده پنجم جدول صعود کند.

رحمتی بیان داشت: یاسین پیشرو با ۳۷ امتیاز تیم ششم جدول است و حفاری اهواز با یک امتیاز بیشتر در جایگاه پنجم قرار دارد و با توجه به بازی سخت تیم حفاری برابر گیتی پسند در اصفهان، احتمال پنجم شدن یاسین پیشرو وجود دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به تفاضل گل بالای تیم حفاری خوزستان، تساوی در بازی امروز برای یاسین پیشرو کافی نیست و این تیم فقط در صورت پیروزی بر شهید منصوری و البته شکست یا تساوی حفاری در اصفهان برابر گیتی پسند می‌تواند با رتبه پنجم به کار خود در لیگ بر‌تر پایان دهد.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: یاسین پیشرو هفته گذشته با ارائه یک بازی باکیفیت و جوانمردانه برابر مس سونگون نشان داد شایستگی‌هایی بیش از این دارد و نظر مدیریت باشگاه نسبت به عملکرد تیم در این فصل مثبت است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.