با ما همراه باشید

اتاق خبر

حامیان نامزدهای انتخاباتی از چارچوب اخلاق اسلامی خارج نشوند

خبراستان: امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: حامیان نامزدهای انتخاباتی باید سعی کنند از چارچوب اخلاق اسلامی خارج نشده و اصول اخلاقی را زیر پا نگذارند.

به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حجت‌الاسلام عبدالحسین رحمتی‌نیا در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور محمد امامی امین معاون توسعه و منابع انسانی استاندار تهران برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت‌الله النمر اظهار داشت: آیت‌الله شهید شیخ نمر باقرالنمر برای دفاع از انسانیت به شهادت رسید، امروز یک گروه گرگ صفت در لباس انسان در عربستان حاکم هستند که هیچ قانون و معیاری را قبول ندارند و از اسلام فقط اسم آن را یدک می‌کشند و امیدواریم خداوند هرچه زودتر ریشه این خاندان پلید جیره‌خوار آمریکا و انگلیس را زده و نابود کند.

امام جمعه پیشوا در ادامه خطاب به معاون توسعه و منابع انسانی استاندار تهران گفت: برای حل مشکلات منطقه جهادگونه تلاش کنید و مردمی را که در این منطقه محروم زندگی می‌کنند کمک کنید.

وی با اشاره به اینکه عمر یکی از سرمایه‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل انسان است، افزود: وقت مردم از مصادیق حق‌الناس است و مسئولان باید رسیدگی به امور ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند، اگر یک دقیقه وقت فردی تلف شود حق‌الناس محسوب می‌شود و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

امام جمعه پیشوا با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات با توصیه به طرفداران نامزدها گفت: همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و حامیان نامزدها باید سعی کنند از چارچوب اخلاق اسلامی خارج نشده و اصول اخلاقی را زیر پا نگذارند.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا در پایان افزود: انتخابات‌های برگزار شده در طول تاریخ انقلاب اسلامی سالم‌ترین انتخابات در جهان است و امیدواریم در این انتخابات نیز مسائل اخلاقی مانند گذشته رعایت شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.