با ما همراه باشید

اتاق خبر

حمله به سفارت عربستان، زمینه ساز مظلوم نمایی آل سعود شد

خبراستان: امام جمعه قرچک گفت: افکار عمومی جهان بیشتر با تهران و شیعیان همراه بود اما پس از حمله به اماکن دیپلماتیک، رژیم سعودی برای کنترل خشم جهانی با اقدامی عجولانه اقدام به قطع روابط با ایران نمود تا به مظلوم نمایی بپردازد و از جایگاه متهم به مدعی تبدیل شود.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک با اشاره به شهادت شیخ نمر توسط رژیم آل سعود یکی از آرزوهای ملت ایران را قطع رابطه با آل سعود ذکر کرد.
وی با بیان اینکه خریدار خون شهدا خداوند است و یقینا خون به ناحق ریخته شهید نمر گریبان آل سعود را خواهد گرفت افزود: خون شهیدان انقلاب اسلامی ملت ایران، درس بیداری و مقاومت در برابر طاغوت را به مسلمانان جهان داد و مجاهد بزرگ زکزاکی و شهید شیخ نمر محصول این بیداری و مقاومت می باشند.
اسماعیلی با اشاره به اینکه خون شهید نمر چهره خبیث و ضد بشری مدعیان حقوق بشر را نمایان کرد افزود : شورای امنیت سازمان ملل که همواره به مقابله با ملت برخاسته است و از دیکتاتورها حمایت می کند ، موضعی کاملاً جانبدارانه گرفت در بیانیه ای بدون کمترین اشاره به اعدام رهبر هفت میلیون شیعه عربستان ، ایران را محکوم کرد.
امام جمعه قرچک با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری گفت : ایشان در خصوص انتخابات اظهار داشتند که مسئله انتخابات در کشور ما بسیار مهم و نعمتی واقعاً بزرگ است که این برکت حقیقی ناشی از نگاه عمیق و آینده نگری امام بزرگوار است.
وی افزود : برگزاری انتخابات با شکوه در بعد داخلی موجب احساس استقلال و هویت ملت و در بعد خارجی مایه آبرو و اعتبار کشور و نظام است و یقینا حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رأی مایه استحکام و اعتبار نظام می شود.
اسماعیلی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری برخی از افراد به عادت و مرض بدی مبتلا شده اند و در نزدیکی انتخابات در کوس نامطمئن بودن نتایج آرا می دمند و نعمت بزرگ انتخابات را با این حرفها خراب می کنند که نمونه بارز آن را می توان در مسائل مربوط به فتنه 88 مشاهده کرد.

منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.