با ما همراه باشید

اتاق خبر

پیگیری لازم برای تکمیل واحدهای مسکونی پروژه‌های نیایش و باب الحوائج(ع)

خبراستان: فرماندار شهرستان قرچک خواستار پیگیری لازم جهت تکمیل واحدهای مسکونی پروژه‌های نیایش و باب الحوائج(ع) شد.

مسعود مرسل‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد مسکن شهرستان قرچک به بررسی وضعیت مسکن در کشور و شهرستان پرداخت و خواستار همکاری کلیه ادارات خدمات‌رسان در جهت تحویل واحدها به شهروندان شد و از اعضا و مسئولان خواست تا پیشنهادات و نظرات خود را برای هرچه سریع‌تر حل شدن مسائل و مشکلات مسکن ارائه دهند.

فرماندار شهرستان قرچک همچنین خواستار پیگیری لازم جهت تکمیل واحدهای مسکونی پروژه‌های مذکور شد و اظهار کرد: باید در رفع مشکلات مسکن با نگاه عقلی به تفاهم و اجماع نظر رسید.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانب مختلف این موضوع سنجیده شود، افزود: ضمن اینکه در رفع این مشکلات بایستی حرمت شهروندان حفظ و آسایش و آرامش برای آن‌ها فراهم شود، نباید با موضوع برخورد احساسی داشته باشیم و در حال حاضر که ایام انتخابات است بگذاریم شخص یا اشخاصی از این فرصت استفاده کرده و این موضوع را وسیله‌ای برای رسیدن به مقاصد خود بدانند.

گفتنی است، جلسه ستاد هماهنگی مسکن نیایش و باب الحوائج(ع) با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار شهرستان قرچک، علی عبدی معاون فنی و عمرانی فرماندار، علیرضا خالق دوست رئیس راه و شهرسازی شهرستان، قشقایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صالحی معاون شهرسازی شهرداری قرچک، مدیران پروژه‌ها و نمایندگان اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه هماهنگی ستاد مسکن شهرستان قرچک و بررسی مشکلات پروژه‌های نیایش و باب الحوائج(ع) با حضور فرماندار برگزار شد.

منبع: خبرگزاری فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.