با ما همراه باشید

اتاق خبر

پیروزی متین ورامین در خانه کاله/نماینده ورامین در جمع چهارتیم صدرنشین

خبر استان : متین ورامین با درخشش ستارگان گمنام خود در یک بازی خارج خانه مقابل کاله مازندران پیروز شد.

تیم والیبال کاله مازندران امشب در هفته سیزدهم و دومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یادواره 200 شهید والیبالیست امشب میزبان متین صالحین ورامین بود.

در حالی شاگردان بهروز عطایی در کاله مازندران در سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان شاگردان محمد ترکاشوند در متین صالحین بودند که عدم استقبال تماشاگران بیشتر از هر چیزی به چشم می‌آمد.

حمایت نزدیک به یک هزار هوادار آملی در این دیدار نیز نتوانست به یاری سبزجامه‌گان کاله مازندران بیایید تا اینکه نماینده مازندران در خانه با شکست سه بر یک روبرو شده و سه امتیاز دیدار را تقدیم حریف کرد.

ست نخست این مسابقه حساس با امتیاز 25 بر 18 به سود نماینده ورامین رقم خورد همچنین بازیکنان با تجربه و نام‌آشنای متین همانند احسن‌الله شیرکوند، پرویز پزشکی، حسام بخشی، مصطفی شریفات، رحمان داودی، محمد محمدکاظم و بهرام فرید توانستند با استفاده از تکنیک‌های فردی و تجربه لازم ست دوم را هم با امتیاز 25 بر 21 به سود نماینده ورامین به پایان ببرند.

برای کاله مازندران هم صابر نریمان‌نژاد، علی شفیعی، علی‌رضا جدیدی، حمزه زرینی، سعید شیرود، رضا قرا و علی حسینی به میدان رفتند.

بازیکنان کاله مازندران در ست سوم به خود آمده و توانستند با امتیاز 25 بر 20 برای نخستین‌بار در این دیدار طعم پیروزی را بچشند.

با پایان ست سوم مسابقه در حالی که دو تیم مشغول جابجایی زمین بودند، احسن‌الله شیرکوند بازیکن حاشیه‌ساز لیگ برتر والیبال با محمد شریعتی مربی باتجربه کاله مازندران درگیری لفظی پیدا کرد و این درگیری سبب شد تا برای دقایقی بازی به تعطیلی برود.

در ابتدای ست چهارم داور مسابقه به دلیل درگیری پایان ست سوم احسن‌الله شیرکوند بازیکن متین و محمد شریعتی مربی کاله را با کارت قرمز روبرو کرده و از زمین مسابقه اخراج کرد.

در ست چهارم نیز بازیکنان محمد ترکاشوند با امتیاز 25 بر 20 ست چهارم را از آن خود کردند تا در پایان با نتیجه سه بر یک به یک پیروزی شیرین سه امتیازی دست پیدا کنند.

علیرضا قریب و مرتضی اعلایی در این دیدار حساس و نفس‌گیر امر قضاوت را برعهده داشتند و محمدحسین شفقی ناظر و نماینده فدراسیون والیبال بود.

به گزارش فارس، با پایان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران با 13 بازی، کسب پنج پیروزی، هشت شکست و 17 امتیاز در رده چهارم جای داشته و متین صالحین ورامین هم با 13 بازی، کسب هشت پیروزی، پنج شکست و 24 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.