با ما همراه باشید

اتاق خبر

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولان در ورامین و پاکدشت برگزار شد

خبر استان : همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی در سپاه ناحیه ورامین برگزار شد.

در این مراسم پرچم پر افتخار ایران اسلامی برافراشته شد و نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل پرچم ادای احترام کرده و سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل و نظام اسلامی تجدید پیمان کردند.

سرهنگ داود اصغری در این مراسم با اشاره به نامگذاری سالجاري به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی اظهار داشت: طي سال های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی می توان خواست و اراده خداوند در تحقق اراده ملت ها را مشاهده کرد که پیروزی انقلاب اسلامی و سربلندی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله عنایات خداوند به ملت ایران است و رهبر معظم انقلاب نيز تحقق اقتصاد و فرهنگ را در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی میسر دانستند.

پيروزي ايران در جنگ تحميلي جز با ايمان و استقامت ميسر نشد

فرمانده سپاه ورامین افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در جریان جنگ تحمیلی و در برابر کشوری که توسط تمامی کشورهای جهان حمایت می شد جز با اعتقاد قلبی، ایمان، استقامت و پایبندی به ارزش های اسلامی رزمندگان اسلام میسر نشد و امروز نیز باید براي مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان از همان اعتقادات دينی و قلبی بهره برد.

وی ادامه داد: سیره شهدا راه پرعزت و افتخاری است که می تواند بهترین الگوی برای مسئولین در خدمت رسانی به خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر و مردم عزیز کشورمان باشد و احیای فرهنگ جهاد و شهادت از برکات این انقلاب است که خداوند به وسیله آن انقلاب را بیمه کرد و ملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان خواهند بود.

اصغری یادآور شد: حضور مردم ایران اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل ثابت کرد که با اتحاد و همدلی نیروهای مردمی، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه می توان از کیان کشور دفاع کرد و رزمندگان اسلام در جریان دوران هشت سال دفاع مقدس باکمترین امکانات و تنها به واسطه ایمان و اعتقاد قلبی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و عزت و اقتدار را ارزانی ایران اسلامی کردند.

فرهنگ ايثار و شهادت ايرانيان، تهاجم فرهنگي استكبار را خنثي مي كند

سید حسین نقوی حسینی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس را باید یکی از مهمترین و حساس ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست زیرا دشمن با تمام توان و امکانات به جنگ اعتقادات نظام اسلامی آمده بود اما با ايستادگي مردم نتوانست به اهداف شوم و پليد خود دست يابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ترویج فرهنگ سراسر ابتذال غربی فرهنگ ناب اسلامی را تحت تأثیرقرار دهند، این فرهنگ ایثار و شهادت بر گرفته از دوران هشت سال دفاع مقدس است که می تواند تهاجم فرهنگی استکبار جهانی را خنثی کند و امروز دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا ارزش ها و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس را به بیراهه بکشند لذا باید تلاش داشت تا از فرصت هفته دفاع مقدس در مسير بازگويي حقایق این دوران بهره جست.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس و در میان آحاد جامعه ایران اسلامی نهادینه شده و این فرهنگ والا باعث شد تا ارزش های انقلاب اسلامی در بالاترین سطح جامعه استقرار یابد.

همچنین مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نيروهاي مسلح با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در بلوار سپاه پاکدشت برگزار شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.