با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازگشایی کمربندی جنوبی قرچک تا نوروز 95

خبر استان : عضو شورای شهر قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به روند احداث کمربندی جنوبی، خواستار همکاری بیشتر مسوولین با مجموعه شهرداری و شورای شهر قرچک شد.

مهدی زمانی افشار در حاشیه بازدید از روند احداث کمربندی جنوبی قرچک، با اشاره به تملک 25 پلاک ثبتی در محدوده کمربندی جنوبی باقی مانده است گفت: طبق توافقی که با مالکان  خانه های باقی مانده انجام شده است قیمت گذاری این خانه ها به صورت کارشناسی شده صورت می پذیرد.

وی افزود: بزرگترین مشکل در راه بازگشایی مسیر وجود زمین و ملک های بدون سند و قولنامه بود که این موضوع با همکاری اداره ثبت اسناد برطرف شد.

عضو شورای شهر قرچک در ادامه با اشاره به کمک های مالی شهرداری در راستای پیشرفت این پروژه اظهار داشت: تمامی مسئولین در در پیشرفت این پروژه چه به صورت مادی و چه معنوی کمک هایی داشته اند و شهرداری منابع مالی مناسبی برای این پروژه در نظر گرفته است.

زمانی افشار افزود: گره کور ترافیکی این منطقه که بار ترافیکی شهرستان های اطراف از جمله ورامین و پیشوا را تحمل می نماید می تواند با تکمیل پروژه کمربندی جنوبی شهرستان برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به کاهش تصادفات با افتتاح این کمربندی افزود: به دلیل حساسیت پروژه های عمرانی قرچک به ویژه کمربندی جنوبی تلاش می شود تا این امر در اولویت قرار گیرد.

مهدی زمانی افشار در پایان با اشاره موضوع زیرگذر واقع در کنار آجر ثبات و مشکلات آن عنوان کرد: با احیای کمربندی جنوبی و تکمیل این پروژه استفاده مردم از زیرگذر عمدتا محدود و فقط مورد استفاده  روستاهای اطراف قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.