با ما همراه باشید

اتاق خبر

مصوبه شورای حکام حاصل 12 سال استقامت ملت ایران است

خبراستان :امام جمعه موقت ورامین گفت: مصوبه شورای حکام در لغو پی ام دی حاصل 12 سال استقامت ملت ایران است.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) اقامه شد افزود: مصوبه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ثابت کرد که 12 سال فشار بر ملت ایران سیاسی و تنها برای تسلیم کردن آن بوده است.
وی افزود: اگر شورای حکام با اجازه اربابان اروپایی و آمریکایی خودبرابر ملت ایران تسلیم می شوند نتیجه ایستادگی 12 ساله ملت ایران است زیرا آن ها به خوبی فهمیدند که با تهدید و تحریم ایران کاری از پیش نخواهد برد.
حجت الاسلام محمودی گفت: امروز همگان شاهدند که تیم هسته ای ایران اسلامی ایران در سایه ایستادگی رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان که با آینده نگری و اقتدار همراه بوده است به نتیجه مطلوب دست یافتند.
وی تأکید کرد: مقام عظمای ولایت با اقتدار تمام موفق شدند تا توطئه های دشمن را خنثی کرده و دشمن را زمین گیر کند.
امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم توجه به مسأله نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به نفوذ اعتقادی دشمنان هشدار داده و اعلام فرموده اند که دشمنان تلاش دارند تا باورهای دینی مردم را کمرنگ کرده و با مخلوط کردن حق و باطل در افراد انحراف ایجاد کنند.
وی گفت: دشمنان اسلام تلاش دارند که اعتقادات مردم را سست و این رسالت را به شبکه های ماهواره ای واگذار کرده اند ولی باید با هوشیاری این توطئه را شناخت و آن را با بصیرت خنثی کرد.
امام جمعه موقت ورامین افزود: دشمنان قسم خورده نظام به اسم دین مردم را فریب می دهند، به نام دین به جنگ دین آمده و برخی از افراد همه چیز را سیاسی می بینند.
وی تصریح کرد: امروز برخی از افراد می گویند که نفوذ معنی ندارد و برخی از قلم به دستان مزدور نیز تلاش دارند تا در این مسیر اعتقادات مردم را سست کنند.
حجت الاسلام محمودی با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه به دست ارتش مزدور نیجریه گفت: در این جنایت صد ها نفر از شیعیان بی دفاع نیجریه به شهادت رسیده و رهبر شیعیان نیجریه نیز دستگیر شد کسی که از سال گذشته تاکنون چهار فرزند خود را تقدیم اسلام کرده و هیچ یک مجامع بین المللی این جنایت را محکوم نکرد.
وی تصریح کرد: آن چه امروز علیه شیعیان در آذربایجان،نیجریه،عراق و یمن اتفاق می افتد نشان از پستی و زبونی وهابیت پلید برای مقابله با فرهنگ شیعه است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.