با ما همراه باشید

اتاق خبر

هدف متین قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر والیبال ایران است

خبر استان :  مدیرعامل تیم والیبال متین صالحین ورامین گفت: هدف این تیم در مسابقات لیگ برتر، قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر این مسابقات است.

مجید بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در تیم متین صالحین ورامین اظهار داشت: این تیم از پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که اگر مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرد، می تواند حتی به فینال مسابقات برسد.

مدیر عامل تیم متین صالحین ورامین افزود: هدف اولیه این تیم قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست لیگ برتر والیبال در دور اول است که امیدواریم به این هدف برسیم.

وی با اشاره به برتری تیم متین در آخرین دیدار دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ادامه داد: بازی مقابل آلمینیوم بندرعباس برای ما از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار بود، چرا که اگر این مسابقه را واگذار می کردیم، در رده های پایین جدول رده بندی قرار می گرفتیم.

بذرافشان اضافه کرد: نماینده هرمزگان نیز تلاش داشت تا با پیروزی مقابل متین صالحین، به رده های بالاتر جدول برسد اما بازیکنان متین توانستند با ارائه یک بازی خوب، بر آلمینیوم بندرعباس غلبه کنند که این نتیجه دل هواداران ورامینی را شاد کرد.

وی در خاتمه عنوان کرد: ما هنوز به دنبال کسب سه امتیاز دیدار با ثامن الحجج هستیم و اگر این امتیاز به تیم متین داده شود، در رتبه چهارم جدول قرار خواهیم گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.