با ما همراه باشید

اتاق خبر

سوق دادن پایان نامه های پژوهشی به سمت رفع مشکلات منطقه و درآمد زایی

خبر استان : نشست مدیران گروه های آموزشی پیرامون مسائل فرهنگی وآموزشی در واحد ورامین – پیشوا برگزار گردید.

در ابتدای این نشست حسینعلی شیبانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و لزوم زنده نگه داشتن یاد وخاطره ی شهیدان انقلاب اسلامی از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی جهت شروع سال تحصیلی جدید خبر داد وافزود : تمام برنامه ریزی های این مجموعه ی بزرگ دانشگاهی بر اساس حرکت در چارچوب برنامه ی چشم انداز و سالیانه تدوین و عملیاتی می گردد که تحقق این امر در رفع نواقص موجود و تقویت نقاط مثبت برای ما بسیار مثمر ثمر می باشد .

رئیس واحدورامین – پیشوا ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور گسترش رشته های ارشد ودکتری افزود : در مدت یکسال و نیم گذشته 26 رشته ی ارشد تصویب که اخیراً 18 رشته ارشد و دکتری با عنایت ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به مجموع رشته های این واحد دانشگاهی افزوده شد .

شیبانی با تأکید بر امر درآمد زایی واحد خاطر نشان کرد : انتظار ما از پژوهشگران و اعضاء هیأت علمی این است که با بررسی دقیق و ارائه ی طرح های درآمد زا و هدایت پایان نامه های پژوهشی به سوی بررسی مشکلات منطقه ، از پتانسیل و ظرفیت بالای دانشگاه بهره مند شوند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی به مدیران گروه توصیه کرد : اثرگذاری مدیران گروه ، غیرقابل انکار بوده و دانشجویان ، اساتید و مدیران دانشگاه را به عنوان الگوی خود دانسته و از این رو لازم است از این ظرفیت و موقعیت پیش آمده جهت نهادینه کردن مسائل فرهنگی استفاده کنند .

رئیس واحد ورامین – پیشوا ادامه داد : اگر دیدگاه فرهنگی در مدیران دانشگاه ، نهادینه شود به نتایج قابل توجهی خواهیم رسید .

در ادامه مدیران گروه در خصوص مسائل مختلف آموزشی، فرهنگی و بخشنامه معاونت فرهنگی سازمان در خصوص اختصاص ساعات فرهنگی برای استادان بحث و مشورت نمودند .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.