با ما همراه باشید

اتاق خبر

برخی به تعریف آمریکا دلخوش کرده اند/برای آمریکا سینه چاک نکنید

خبر استان : امام جمعه موقت ورامین گفت: امام راحل فرمودند که هرگاه دشمنان از شما تعریف کردند، در کار خود تردید کنید، پس چرا برخی به تعریف اروپا و آمریکا دلخوش کرده اند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با گرامیداشت هفته وقف اظهار داشت: خوشا به سعادت کسانی که در این عبادت ارزشمند ورود پیدا کرده اند و آثار ماندگاری را برای خود به جا گذاشته اند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز وظیفه حفاظت از موقوفات، ادای حق موقوفات و ترویج فرهنگ وقف از جمله وظائف مهم مسئولان و فعالان این حوزه است.

وضعیت قبور در برخی قبرستان ها ساماندهی شود

وی با انتقاد از قیمت بالای قبور در برخی قبرستان ها ادامه داد: باید در مورد برخی قبرستان ها، از نظر قیمت قبور ساماندهی لازم صورت پذیرد، چرا که گلایه مندی های متعددی در این زمینه وجود دارد.

خطیب نماز جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، بیان داشت: بزرگترین ظلم به پیامبر(ص)، کنار گذاشتن وصیت ایشان بود، به طوری که با این انحراف تاریخی، اهل بیت خانه نشین شدند و هنوز جهان اسلام گرفتار عوارض ننگین این انحراف است.

جهان اسلام گرفتار عوارض ننگین انحراف پس از رحلت پیامبر(ص) است

وی متذکر شد: نتیجه آن انحراف تاریخی، خانه نشینی امام علی(ع)، شهادت حضرت زهرا(س)، مسمومیت امام مجتبی(ع) و به قربانگاه رفتن حضرت سید الشهدا(ع) بود.

محمودی یادآور شد: اگر امت اسلامی در کنار قرآن کریم به اهل بیت اقتدا می کردند، هرگز این حوادث تلخ در تاریخ اسلام رخ نمی داد و امروز نیز به همان دلایل، شاهد جنایات مختلفی توسط وهابیت و گروه های تکفیری هستیم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: درسی که از این حوادث می گیریم، آن است که مراقب باشیم تا ما به عنوان پیرو و محب اهل بیت، دچار انحراف نشویم، چرا که خط و پیام و وصیت نامه امام، کاملا واضح و روشن است و بهترین مبین خط امام راحل، علمدار ولایت و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری است.

برخی تلاش دارند تا حساسیت مردم نسبت به آمریکا را کمرنگ کنند

وی ادامه داد: عوامل و دست هایی در کار است که با نام های مختلف، با تابلو قرار دادن یاران دیروز امام و برخی منسوبین امام راحل، این مسیر نورانی را دچار انحراف کنند.

محمودی اضافه کرد: مگر خط امام راحل در برابر آمریکا و اسراییل ذره ای شبهه دارد، پس چرا برخی برای رابطه با آمریکا سینه چاک می کنند.

برخی می خواهند شعار مرگ بر آمریکا را تضعیف کنند

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: امام راحل فرمودند که هرگاه دشمنان از شما تعریف کردند، در کار خود تردید کنید، پس چرا برخی دلخوش به تعریف اروپا و آمریکا شده اند.

وی بیان داشت: برخی تلاش دارند تا حساسیت مردم نسبت به آمریکا را کمرنگ کرده و شعار مرگ بر آمریکا را تضعیف کنند، اگرچه ملت ایران بیدار بوده و هرگز فریب عده ای ورشکستگان و انقلابیون دیروز و نادمان امروز را نخواهد خورد.

برخی می خواهند صلح تحمیلی را به ملت ایران بقبولانند

محمودی افزود: به اسم گفتگو، مصمم هستند تا صلح تحمیلی و زیر بار زور رفتن را به ملت ایران بقبولانند اما امروز به لطف الهی، ملت ایران و جوانان غیرتمند این سرزمین در رکاب ولایت، آماده سربازی هستند و مزدوران استکبار بدانند که هرگز در این کشور، صلح تحمیلی رقم نخواهد خورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران ادامه داد: ملت ایران، بارها سربازی و وفاداری خود به ولایت را به نمایش گذاشته و امروز هم در سوریه و عراق و سایر بلاد به کمک آزادگان جهان اسلام شتافته است و هفته ای نیست که پیکر شهدای مدافع حرم بازنگردد.

هیچکس در هیچ مقام و مسئولیتی حق ندارد از فتنه گرها حمایت کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و  اضافه کرد: به بهانه روز دانشجو و در برابر برخی مسئولان نظام، برخی افراد شعار آزادی و رفع حصر سران فتنه را سر می دهند، هیچکس در هیچ مقام و مسئولیتی حق ندارد از فتنه گرها حمایت کند و نظام با رأفت اسلامی با فتنه گران برخورد کرد.

محمودی متذکر شد: برخی به دنبال مظلوم نمایی و فرصت طلبی هستند و از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه رفته و به دنبال تطهیر وابستگان به جریان فتنه می باشند.

وی افزود: ملت ایران همواره بصیر و آگاه است و هرگز فریب نیرنگ های این افراد را نخواهد خورد.

منبع : مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.