با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهرستان قرچک موفق به کسب رتبه عالی در پروژه مهر شد

خبر استان : مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک موفق به کسب رتبه عالی در پروژه مهر شد.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مهدی نیکبخت گفت: به همت و تلاش اعضای ستاد پروژه مهر، مدیران، معاونین و تمام فرهنگیان شهرستان که در امر برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی پروژه مهر همکاری داشتند، شهرستان قرچک توانست رتبه “برتر” استانی را در بین مناطق 20 گانه شهرستان های استان تهران را به خود اختصاص دهد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تبریک به دلیل این موفقیت بزرگ به تمام دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان قرچک افزود: در راستای اجرای پروژه مهر شهرستان قرچک،پنج گروه شامل سازماندهی، تعمیر وتجهیز، توجیه وتبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت وارزیابی تشکیل و فعالیت خود را در چارچوب وظایف تعیین شده به خوبی انجام دادند.

نیکبخت تصریح کرد: پروژه مهربه منظور بازگشایی خوب و باشکوه مدارس از ابتدای تابستان امسال آغاز و تا بازگشایی مدارس ادامه داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خاتمه افزود: پروژه مهر یکی از برنامه های مهم و کلیدی وزارت آموزش و پرورش برای شروع مناسب و با شکوه مدارس است که اجرای با کیفیت آن سالیان سال خاطره خوشی در ذهن دانش آموزان باقی خواهد گذاشت.

شایان ذکر است با شروع سال تحصیلی 47هزار دانش آموز و 3هزار همکار فرهنگی در 130واحد آموزشی فعالیت خود را در شهرستان قرچک آغاز کردند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.