با ما همراه باشید

ورامین

اجتماع بزرگ اربعین حسینی، نشانه وحدت مسلمانان است

خبر استان : امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی، نشانه وحدت، انسجام و همدلی مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجتماع عظیم و میلیونی مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی بیانگر این مهم است که با وحدت و یکدلی می توان در برابر دشمنان قرآن و اسلام ایستادگی کرد.
وی اظهار کرد: اربعین حسینی نمایشی از اقتدار جهان اسلام در کربلا و جای جای ایران اسلامی است و ثابت می کند تنها در سایه وحدت مسلمانان اعم از شیعه و سنی می توان راه نفوذ استکبار جهانی را مسدود کرد.
حجت الاسلام محمودی افزود: در شرایطی که دشمنان اسلام با تشکیل گروه های تروریستی تکفیری داعش قصد دارند چهره ای غیرواقعی از اسلام را به جهانیان معرفی کند، این اجتماع بزرگ مسلمانان و شیعیان در کربلا تمامی توطئه ها و تلاش های آنان را خنثی خواهد کرد.
امام جمعه موقت ورامین گفت: مهمترین پیام قیام اباعبدالله الحسین (ع) ظلم ستیزی و مقابله با استکبار است و امروز مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان با برگزاری آیین باشکوه اربعین حسینی ثابت کردند که با درک پیام قیام عاشورا، در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی به عنوان نماد ظلم خواهند ایستاد.

منبع : ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.