با ما همراه باشید

فیروزکوه

رییس کمیته امداد فیروزکوه: زنان جامعه حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند

فیروزکوه- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه گفت: ام الائمه حضرت زهرای مرضیه(س) الگویی تمام عیار برای زنان جامعه اسلامی است.

به گزارش ایرنا، ˈمهدی شعبانیˈ عصر یکشنبه در جشن بزرگداشت مقام حضرت فاطمه(س) در محل نمازخانه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه در جمع زنان سرپرست خانوار و تحت حمایت این نهاد اظهارکرد: گرامیداشت این روز در حقیقت تلاش در جهت افزایش آگاهی های جامعه نسبت به نقش های مؤثر و پویای زنان و تکریم مقام شامخ آنان است.

وی با اشاره به شعار سال 93، بر ضرورت مدیریت اقتصادی زندگی و خانواده با توجه به الگوی صحیح خرید و مصرف بخصوص از سوی بانوان تاکید کرد.

شعبانی همچنین با تاکید بر مقوله فرهنگ، خواستار آن شد تا زنان جامعه، عفاف و پاکدامنی، نجابت و حجاب و تحکیم بنیان خانواده را با الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه(س) و عنایت همه جانبه به تمامی نقش های زنان در خانواده مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) یک اسوه حسنه و انسان کامل است و هر کس از آن حضرت دور بماند، از فطرت و سعادت خود دور مانده است.

گزارش ایرنا حاکی است؛ این مراسم با مولودی خوانی، سخنرانی یکی از مشاوران خانواده شهرستان با عنوان ˈنقش زن در خانواده و اقتصاد خانوادهˈ، اجرای مسابقه فرهنگی، اهدای بسته های فرهنگی و بهداشتی بین بانوان مدعو و اهدای جوایز نقدی به سه نفر از شرکت کنندگان در مراسم که اسامی فاطمه یا زهرا داشتند، ادامه یافت.

انجام تست قند خون رایگان با مشارکت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اهدای لوح تبریک به 11 نفر از بانوان شاغل در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، دیگر برنامه های پیش بینی شده در این مراسم بود.

50 نفر از زنان سرپرست خانوار و تحت حمایت کمیته امداد فیروزکوه در این مراسم حضور داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.