با ما همراه باشید

اتاق خبر

پیام رهبری به جوانان غرب تاریخی بود/جنایات داعش فراموش نمی شود

خبر استان : امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی حاوی نکات عمیق و تاریخی بود.

 آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در جمع تعدادی از اعضای کانون متفکرین ایران با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی اظهار داشت: پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حاوی نکات عمیق و تاریخی بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام، جوانان غربی را به تحقیق و پژوهش در قرآن کریم و نهج البلاغه دعوت کردند و بر تصمیم گیری عقلانی بر این اساس تأکید فرمودند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: این پیام قطعا تأثیر عمیق و شگرفی را به جای خواهد گذاشت و باید محققان و کارشناسان و اساتید دانشگاه نیز بر روی این پیام متمرکز شوند.

امام جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات داعش و گروه های تروریستی در منطقه اشاره کرد و متذکر شد:‌داعش و گروه های تروریستی با حمایت های آمریکا و اسراییل و برخی کشورهای وابسته عربی دست به جنایت می زنند.

وی گفت: جنایات داعش و گروه های تروریستی در نقاط مختلف نظیر سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان و سایر بلاد اسلامی فراموش شدنی نیست.

منبع : مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.