با ما همراه باشید

اتاق خبر

بیمارستان شهدای پاکدشت از ۱۰ دی ماه پذیرای بیماران است

خبر استان : نماینده پاکدشت گفت: چارت تشکیلاتی بیمارستان شهدای پاکدشت تکمیل شده و حتی مسئولان بخش ها در بیمارستان حضور دارند و از ۱۰ دی به طور رسمی سرویس دهی به بیماران آغاز خواهد شد.

خودروها یکی یکی می آیند و تجهیزات و لوازم و دستگاه های بخش های مختلف را خالی می کنند، حالا دیگر تقریبا همه چیز آماده است، مسئولین بخش ها حاضر هستند و دستگاه ها را یکی یکی تست میکنند و تحویل می گیرند.

حتی گلکاری و فضای سبز بیمارستان هم در حال انجام است تا همه چیز برای افتتاح رسمی مهیا باشد.

بیمارستان پاکدشت

مردمی که هر روز از مقابل این بیمارستان که برای به ثمر رسیدن آن تلاشهای فراوانی صورت گرفته، می گذرند نگاهی از سر کنجکاوی به این مجموعه بزرگ می اندازند که از دل سخت ترین شرایط اقتصادی و در حالی که بسیاری از پروژه ها به دلیل تامین نشدن بودجه و منابع مالی خاک می خوردند با همت نماینده و مسئولان شهرستان و تلاش مهندسان و کارشناسان ایرانی سر برآورد و آرزوی چندساله مردم پاکدشت را محققق کرد.

در بازدید میدانی نماینده پاکدشت از بیمارستان که به طور مداوم ادامه دارد، از وی در خصوص نهایی شدن زمان افتتاح پرسیدیم که پاسخ داد: هرچند چندین بار به دلیل پاره ای مشکلات بازگشایی بیمارستان به تعویق افتاد و ما نزد مردم بدقول شدیم اما مسلم بدانید تا۱۰ دی اولین بیماران در این بیمارستان بستری خواهد شد.

فرهاد بشیری گفت: باتوجه به اتمام مراحل نصب و تجهیزات تنها در مرحله جذب نیرو در بخشهای تخصصی با مشکل مواجه هستیم که در حال مرتفع شدن است.

وی در پاسخ به اینکه آیا شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بیمارستان نتوانسته اند نیاز این مجموعه را برآورده کنند، گفت:علیرغم استقبال خوب متقاضیان، در برخی پستهای تخصصی مثل رادیولوژی حتی یک نفر مراجعه کننده نیز نداشته ایم و با وجود تاکیدی که در زمینه اولویت استخدام نیروهای بومی در بیمارستان داریم، امیدواریم از فرزندان همین شهرستان در این پستها بهره بگیریم البته رایزنی های برای حل این مشکل از سوی ریاست محترم بیمارستان دکتر نیک فر در حال انجام است .

IMG_20151126_235719

بشیری گفت: چارت تشکیلاتی این مجموعه تکمیل شده و حتی مسئولان بخش ها در بیمارستان حضور دارند و از ۱۰ دی رسما سرویس دهی به بیماران را آغاز میکنند، چرا که نیاز است قبل از افتتاح رسمی بیمارستان ،نواقص و کاستی ها و نیازها شناسایی و دستگاه ها چک شود و نحوه ارائه خدمات به بیماران مورد بازبینی قرار گیرد .

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مسئولان،کارکنان، پرسنل بیمارستان و خدمات این مجموعه ابراز امیدواری کرد تا دهه خجسته فجر بازگشایی رسمی بیمارستان انجام و حلاوت آغاز به کار آن، تلخی تاخیر چندباره در افتتاح این مرکز را از کام مردم بزداید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.