با ما همراه باشید

اتاق خبر

متین ورامین چهارمین شکست فصل را پذیرفت

خبر استان : متین صالحین ورامین با قبول چهارمین شکست فصل خود مقابل سایپا در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار کرفت.

هفته هشتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، با شش دیدار پیگیری شد.
تیم های متین صالحین ورامین و سایپا در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سایپا در جدالی سنگین و پنج سته به پیروزی رسیدند تا تعداد برد و باخت های خود را به عدد چهار برسانند.
سایپا در ست های اول و چهارم با امتیازهای 26 بر 24 و 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شد، اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 15 بر 12 به پیروزی رسیدند و 10 امتیازی شدند.
این مسابقه با حاشیه هایی همراه بود که اعتراض به داور از جمله آنان بود که سهم بازیکنان متین بیشتر از نارنجی پوشان سایپا بود.

احسن اله شیرکوند بازیکن شماره هشت متین و یکی از بازیکنان جنجالی چند سال اخیر لیگ برتر والیبال از جمله بازیکنان معترض به داور بود که در ست سوم از داور اجازه گرفت و زمین مسابقه را ترک کرد.
مصطفی شریفات و رحمان داوودی از تیم متین نیز به دلیل اعتراض به داور به ترتیب با کارت زرد و قرمز مرتضی اکرمی داور اول این مسابقه روبرو شدند.
اسماعیل صباغ و خلیل یگانه مجد ناظران فدراسیون و سازمان لیگ در این مسابقه بودند و مرتضی اکرمی و وحید پورکاشیان نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
در پایان هفته هشتم متین ورامین و سایپا به ترتیب در رده های هفتم و هشتم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار گرفتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.