با ما همراه باشید

اتاق خبر

زمین خواری مسئله مهم استان تهران/ضرورت توجه به امر بازرسی

خبر استان : مدیر کل سابق بازرسی استان تهران گفت: یکی از مسائل مهمی که در تهران با ان مواجه هستیم موضوع زمین خواری است که ضرورت توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد

مصطفی راشد مدیر سابق بازرسی استان تهران در مراسم معارفه رئیس جدید بازرسی استان ضمن تشکر از ناصر سراج و تبریک به فرهادی بابت انتصاب در بازرسی استان تهران گفت: هرچند که هیچ‌کس از نظارت و بازرسی احساس خوشایندی پیدا نمی‌کند اما وجود بازرسی امری ضروری است.

وی افزود: خوشبختانه ما در بحث نظارت و بازرسی تعاملات خوبی را با دستگاه‌های ذیربط داشته‌ایم اگر چه در برخی از پرونده‌ها به جاهای سختی رسیدیم اما با همکاری مدیران قانون را اجرا کردیم.

راشد گفت: گاهی اوقات احساس می‌شود که اگر قانون به اجرا درآید نظارت‌های صورت گرفته مانع از تحقق اهداف می‌شود در صورتی که اولین هدف سازمان بازرسی از نظارت‌هایی که صورت می‌دهد کمک به تحقق اهداف مورد نظر است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که ما در تهران با آن مواجه هستیم موضوع زمین‌خواری است و همه مسئولان به اندازه کافی به این امر توجه دارند اما کافی نیست.

راشد ضمن درخواست از رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای توجه بیشتر به این موضوع گفت: من از آقای سراج می‌خواهم با همکاری دادستان و استاندار راهکارهای جدیدی را اتخاذ کند که اگر لازم بود سازمان جدیدی را پیرامون بحث زمین‌خواری در تهران ایجاد کند.

معاون وزیر اطلاعات خطاب به سراج گفت: من از شما عذرخواهی می‌کنم که بدون اراده خودم مجبورم این سازمان را ترک کنم و به دولت بروم اما همواره خود را جزئی از سازمان بازرسی می‌دانم.

راشد با اشاره به اینکه سازمان بازرسی از سطح کیفی مناسبی برخوردار است گفت: ما به هیچ‌وجه در مورد اقدامات و عملیاتی که این سازمان انجام می‌دهد تبلیغی نکرده‌ایم و شاید سیاست این سازمان این است که تبلیغی نداشته باشد در هر صورت اگر جامعه بداند که سازمان بازرسی در اصلاح روش‌ها و سیستم و همچنین ارتقا سطح سلامت اداری چقدر تلاش کرده همکاری متقابل بیشتری خواهد داشت.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.