با ما همراه باشید

اتاق خبر

حساب مردم قرچک از تجمع کنندگان غیر قانونی جداست

خبر استان : فرماندار قرچک گفت: حساب مردم ولایت مدار ، متدین و شهیدپرور قرچک از عده ای که قصد برهم زدن تجمعی قانونی را داشتند جدا است.

مسعود مرسل پور گفت: نشست قانونی عصر پنجشنبه گذشته در حالی در قرچک برگزار شد که گروه معدودی مقابل محل برگزاری نشست، تجمعی غیرقانونی برگزار کردند.
وی افزود: عده ای که در این تجمع غیرقانونی و اعتراضی حضور یافتند مردمی بودند که از سایر مناطق به این شهر آمده و هدفشان برهم زدن سخنرانی مجوز دار بود.
وی گفت: متأسفانه در جریان اخیر دیده و شنیده شد که عده ای قصد داشتند به دلیل آن که این نشست در قرچک برگزار شده ، معترضان را نیز به این منطقه نسبت دهند در صورتی که حساب مردم قرچک از افراد حاضر در این تجمع جدا است.
وی اظهار کرد مردم شهرستان قرچک سابقه درخشانی در مبارزه با ظلم و ستم داشته و اوج آن را قیام 15 خرداد 42 می توان مشاهده کرد، همچنین آنها در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نیز نقش به سزایی ایفا کردند و هر زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور پرشور و شعور مردم نیاز داشته وارد صحنه شدند به گونه ای که در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، بیش از 60 درصد از مردم به دکتر حسن روحانی رأی دادند.
فرماندار قرچک افزود: مردم انقلابی قرچک که همواره پایبند به آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، عامل به قانون بوده و در چارچوب مسائل و ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
مرسل پور تأکید کرد: مردم قرچک حماسه های غیرقابل وصفی در طول تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند که نمونه های آن در کمتر منطقه ای از کشور دیده می شود ، آنها سردمداران عدالت خواهی، عدالت جویی و عمل به قانون هستند.
فرماندار قرچک گفت : مردم قرچک افرادی با بصیرت و آگاه به مسائل کشورند که همواره از حریم ولایت دفاع کرده و به ندای رهبری لبیک گفته اند و چنین مردمی هرگز دست به اقدامی نمی زنند که برهم زننده نظم، آرامش و امنیت جامعه باشد.
وی با اشاره به پیگیری وقایع حاشیه همایش قانونی قرچک گفت: با دستور وزیر کشور و استاندار تهران ، کمیته ای ویژه مسئولیت بررسی تجمع غیرقانونی رخ داده در قرچک را بر عهده گرفته که جلسات این کمیته با حضور نمایندگان استانداری در فرمانداری قرچک تشکیل شده و تا پایان هفته نتیجه آن مشخص خواهد شد.
نخستین نشست مشترک اصلاح طلبان دشت ورامین (شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا) عصر پنجشنبه در حالی در قرچک برگزار شد، که گروه محدودی در اعتراض به حضور یکی از مدعوین جلسه، مقابل محل برگزاری این نشست تجمعی غیرقانونی برگزار کردند.
وزیر کشور در پیامی به استاندار تهران خواستار بررسی موضوع شد و سیدحسین هاشمی استاندار تهران نیز با صدور دستور ویژه ای برای پیگیری اقدام غیرقانونی روی داده در حاشیه برگزاری همایش مشترک اصلاح طلبان در شهرستان قرچک، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری را مسئول رسیدگی و پیگیری سریع این حادثه کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.