با ما همراه باشید

پاکدشت

بسیج با جان و دل از ارزش های انقلاب اسلامی حراست می کند

خبر استان : فرماندار پاکدشت گفت: بسیج با جان و دل از ارزش های انقلاب اسلامی حراست کرده و با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف، با توطئه های دشمنان ایران اسلامی مقابله خواهد کرد.

علی صادقی در اجتماع فرماندهان و بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج پاکدشت در فرمانداری این شهرستان گفت: فرهنگ بسیجی ملت ایران، توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرده و آنان را در از بین بردن ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام می گذارد.
وی اظهار کرد: بسیج یادگاری جاودان از امام راحل است که توانسته نه تنها در داخل کشور به اهداف تشکیل خود دست یابد که مرزهای داخلی کشور را نیز در نوردیده و به الگویی مناسب برای دیگر آزادیخواهان جهان تبدیل شده و آنان را از یوغ بندگی و استکبار نجات دهد.
صادقی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بسیج موفق شده تا نقش کلیدی خود را در تمامی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کرده و با اقتدار و صلابت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب نماید.
صادقی افزود: بسیج تفکری بنیادی در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شاهدیم که در تمام عرصه های موجود در کشور حضور بسیج ملموس است و یقینا برای پیشرفت در تمام بخش های کشور نیازمند نهادینه شدن تفکر بسیج می باشیم.
فرماندار پاکدشت گفت: نیروهای جان برکف بسیج همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همواره در مقابله با تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام در صف اول دفاع قرار دارند و امروز نیز در شرایطی که دشمن در مقابله با ایران اسلامی به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی متوسل شده تلاش دارد تا با ورود به عرصه فرهنگی ، این توطئه را نیز خنثی کند.
وی تأکید کرد: امروز فرهنگ بسیج تنها به قشر و یا گروه خاصی از افراد جامعه محدود نمی شود بلکه این فرهنگ در تمامی لایه های جامعه نهادینه شده و توانسته راه انقلاب را در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی نگاه دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.