با ما همراه باشید

اتاق خبر

دیدار رئیس بیمه دی جنوب شرق استان تهران با خانواده شهدا و ایثارگران

خبر استان : در راستای طرح سپاس، ریاست و پرسنل بیمه دی شعبه جنوب شرق استان تهران با خانواده شهدا و ایثارگران ورامینی دیدار کردند .

در این دیدار که صبح دوشنبه با حضور حسین تاجیک در بیت شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی در منطقه خیرآباد ورامین صورت گرفت از دلاوری های حمید شیرشکن، امین فلامرزی و مرتضی جعفری تجلیل به عمل آمد.

حسین تاجیک در این دیدارها ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: به منظور ارج نهادن به صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، طرح سپاس در شهرستان ورامین برای اولین بار در کشور اجرا شد.

DSC08988

تاجیک از دیدار مسئولان با 513 خانواده شهید و ایثارگر در یک روز خبر داد و افزود : بنا بر هماهنگی صورت گرفته اجرای این طرح در قالب دیدار توسط 171 گروه انجام می شود که هر یک از این گروه ها متشکل از مسوولان ادارات و سازمان ها با 3 خانواده ایثارگر دیدار می کنند.

وی تاکید کرد : مردم ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

رئیس بیمه دی که حمایت مالی این طرح را بر عهده داشت خاطر نشان کرد : حضور در کنار خانواده شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه جهادی می شود که از این انرژی مضاعف باید جهت خدمت هر چه بهتر به شهروندان بهره گرفت.

DSC08954

 

حسین تاجیک خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت دانست و تصریح کرد: خدمت به این عزیزان که خود را وقف انقلاب اسلامی کرده اند به عنوان یک وظیفه به شمار می آید و بی شک باید از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.