با ما همراه باشید

پیشوا

تحصیل 755 دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحد ورامین ـ پیشوا

خبر استان : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا گفت: 755 نفر از دانشجویان واحد ورامین ـ پیشوا از قشر شاهد و ایثارگر هستند.

حسینعلی شیبانی  در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ـ پیشوا، با درود به ارواح طیبه شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و روح پر فتوح امام راحل اظهار داشت: شهیدان احیاگر مکتب عاشورا در راستای ترسیم راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دوران معاصر بوده‌اند و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی که امروز نه تنها الگویی برای سایر کشورهای اسلامی شده بلکه خاری به چشم دشمنان اسلام می باشد همه نشان از جانفشانی‌های این انسان‌های وارسته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا با ارائه گزارش کاملی از چگونگی خدمات‌رسانی به خانواده معزز شاهد و ایثار گر این واحد دانشگاهی ادامه داد : 755 نفر از دانشجویان واحد ورامین ـ پیشوا مشمول خدمات‌رسانی در این حوزه هستند که با احتساب 42 نفر کارمند و 16 نفر استاد رزمنده جمعاً 813 نفر هستند.

شیبانی با تأکید بر لزوم توجه به رسیدگی به مسائل مختلف آموزشی، فرهنگی و مالی دانشجویان جامعه هدف افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باعث افتخار و عزت برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به این عزیزان انجام خواهیم داد.

دانشگاه آزاد پیشگام در اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران

محمد شیرزاد معاون اداره کل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تقدیر از برگزاری منظم جلسات شاهد و ایثارگر در واحد ورامین –ـپیشوا گفت: اعتقاد ما این است که خدمت‌رسانی به دانشجویان شاهد همواره منشأ خیر و برکت در دانشگاه بوده و از اهداف مشترک مسئولان بنیاد شهید و دانشگاه عملیاتی کردن قوانین و مقرراتی است که زمینه رشد و تعالی این عزیزان را فراهم می‌آورد.

وی افزود: در حال حاضر 220 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از قشر معظم شاهد و ایثارگر هستند که حدود 120 هزار نفر از آن‌ها مشمول جامعه هدف اول و حدود 100 هزار نفر دیگر نیز مشمول جامعه هدف دوم هستند که برای تحصیلات آن‌ها برنامه‌های متعددی تدوین و اجرایی می‌شود.

معاون اداره کل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ضمن برشمردن اولویت‌های اصلی برنامه‌های سازمان مرکزی اظهار کرد: ابلاغ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به‌عنوان نخستین دانشگاه در سطح کشور، راه‌اندازی کانون‌های معتمدان معین و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راه‌اندازی بانک نخبگان ایثارگران از جمله این اقدامات است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.