با ما همراه باشید

اتاق خبر

پاکدشت بهشت تبلیغاتی رسانه ها

خبر استان : فرماندار پاکدشت اظهار داشت: پاکدشت به عنوان یکی از قطب های صنعتی استان تهران می تواند بهشت تبلیغاتی برای رسانه ها باشد و ما نیز بعنوان دستگاه حاکمیتی آمادگی هماهنگی بنگاه های اقتصادی با رسانه ها را داریم.

علی صادقی  افزود: مطبوعات روزنه اصلاح رفتارهای غلط اجتماعی و نهاد نظارتی مردمی بر رفتار های مسئولان است، جامعه ای که رسانه ها در آن حرف می زنند با مشکلات کمتری روبر است.

وی عنوان داشت: در بحث مطبوعات پاکدشت، انحصار از دست منتقدان دولت و مخالفان جریانات معتدل خارج شده است و به تازگی نشریات معتدل نیز مجوز گرفته اند یا در نوبت هیئت نظارت هستندکه این مهم را به فال نیک میگیریم زیرا چند صدایی جامعه را به شکوه می رساند.

فرماندار پاکدشت در خصوص حضور در شبکه های مجازی ادامه داد: در شبکه مجازی تلگرام عضو هستم و پیامهای گروهی ، کانالها و خصوصی خویش را می خوانم و به نظرم ظرفیت تلگرام ، اینستاگرام و شبکه های مجازی جهت ترویج سبک زندگی منطبق با فرهنگ اسلامی و ایرانی بسیار بالاست و مردم در این فضا برای گفتمان متقابل و نقد پذیری آمادگی پیدا میکنند و این باعث خرسندی است که مردم اندم اندک راه را می یابند و به فضای تعامل وارد می شوند.

وی تصریح کرد: برخی تخلفات خفیف نیز در فضای مجازی به جهت تبلیغات زود هنگام برخی نامزد های احتمالی داریم که تا زمان ثبت نام قطعی آنها جهت اجرای قانون تبلیغات پیش از موعد صبر می کنیم.

صادقی اضافه کرد: متاسفانه برخی رسانه ها بجای سازماندهی تبلیغات از سوی بنگاه های خصوصی فقط بدنبال رپرتاژ و گزارش آگهی از ادارات هستند.

وی عنوان کرد: این یک حقیقت است که وقتی رسانه ای مدام رپرتاژ آگهی بزند و محل چاپ بنر تبریک و تسلیت از سوی نهادها می شود شاید به سختی بتواند موشها، زباله ها، کانال آبها  و مشکلات شهری را منعکس کند و مطالبه گری نماید.

فرماندار پاکدشت با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستانهای استان تهران افزود: ریاست محترم جمهوری در آینده نزدیک به منطقه جنوبشرق استان تهران و پاکدشت سفر می کنند و تا کنون دو جلسه ستاد استقبال با هفده کمیته فرعی تشکیل شده است.

وی در پایان گفت: درخواست های اصلی مردم پاکدشت از رییس جمهور سه اولویت مترو (قطار شهری برقی)، کمربندی کنار گذر شهرستانی به موازات جاده تهران مشهد و تکمیل پروژه جاده اتصالی اتوبان بابایی تا پاکدشت می باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.