با ما همراه باشید

پیشوا

مترو نیاز اصلی مردم پیشوا است

خبر استان : فرماندار پیشوا مترو را به عنوان مهمترین نیاز مردم این شهرستان یاد کرد و از مسئولین خواست تا در اجرای این پروژه اصول فنی را رعایت کنند.

عباس ملکوتی خواه در جلسه بررسی وضعیت احداث پروژه متروی تهران- ورامین – پیشوا که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار کرد: پروژه مترو به عنوان یکی از مهمترین پروژه های ملی نقش به سزایی در رفاه و امنیت مردم جنوب شرق استان تهران ایفا می کند و می تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی منطقه را برطرف کند.
وی گفت: خوشبختانه با همکاری و مساعدت مسولان محلی و استانی ، اجرای فاز سوم پروژه در محدوده شهرستان پیشوا با قوت و سرعت در دست اقدام است و تلاش می شود تا با راه اندازی هر چه سریعتر این پروژه ، خواست چندساله مردم در اتصال به متروی تهران محقق شود.
ملکوتی خواه گفت: مسئولان شهرستان پیشوا برای برطرف نمودن ایرادات جزئی طرح پروژه که در برخی از مناطق، خیابان های روستایی را قطع می کند جلسات کارشناسی برگزار کرده اند تا مشکل این پروژه در تقاطع هایی مانند محمد آباد را برطرف و دسترسی های محلی مناسبی را ایجاد کنند.
پروژه قطار شهری تهران – ورامین – پیشوا از مصوبات سفرهای استانی دولت نهم است که اجرای آن ابتدا در اختیار شرکت راه آهن قرار گرفت ولی در پایان دولت دهم ، این پروژه به شرکت متروی تهران واگذار شد.
با روی کار آمدن دولت یازدهم ، اجرای این پروژه ملی بار دیگر به شرکت راه آهن واگذار شد تا به عنوان قطار شهری، عملیات احداث آن اجرا و مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا را به متروی تهران منتقل کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.