با ما همراه باشید

جواد آباد

بی تفاوتی بعضی مسئولین باعث عقب افتادگی جوادآباد شده است

خبر استان : امام جمعه جواد آباد ضمن بیان اینکه این عدم حضور مسئولین بی تفاوتی به آینده مردم و بخش جوادآباد است گفت: این بی تفاوتی و بی احترامی بعضی از مسئولین باعث عقب افتادن مردم و بخش جوادآباد شده است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد در خطبه های نماز جمعه گفت: شیعیان واقعی باید اسرار یکدیگر را حفظ کنند و کمک به یکدیگر را نیز حفظ کنند.

وی خاطر نشان کرد: اسلام افرادی که کربلا حضور داشتند با اسلام یزیدی یکی شد و این اسلام توسط افرادی رخ داد که زمان پیامبر(ص) را درک کرده بودند

امام جمعه جوادآباد تصریح کرد: امروز نیز باید درس بگیریم که یزیدیان و امویان زمان رابشناسیم و در مقابل آنها بایستیم.

حجت الاسلام حسینی ضمن بیان اینکه یکی از اقدامات یزیدیان و امویان تقدس زدایی و ارزش زدایی بود به این شکل که تقدسات را از بین بردن گفت: تقدساتی که پیامبر(ص) برای ایجاد آنها زحمت های بسیار زیادی کشیدند.

پدر معنوی جوادآباد اظهار کرد: کج روی ها و بد عهدی ها و تحریف ها در زمان یزید بن معاویه به همگان نشان داده شد تا جایی که یزید در ملع عام شراب می خورد و با حیوانات نجس بازی می کرد.

امام جمعه جوادآباد تصریح کرد: فتنه گران سال ۸۸ را دیدیم که چه میزان بی حرمتی به ارزش های اسلام و ملت کردند ولی بعضی از جاها عده ای دم می زنند که آن سران فتنه باید به مملکت باز گردند و این در زمان یزید نیز سابقه دارد زیرا یزید نیز تبعید شده های پیامبر(ص) را باز گرداند و به اون پاداش نیز می دهند ولی از سوی دیگر ابوذر را تبعید می کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: حضرت علی(ع) تمام تلاش خود را کرد تا ارزش ها را به جامعه باز گرداند تا جایی که در بیت المال نیز این ارزش ها را وارد کرد.

وی اظهار کرد: ضد ارزش هایی که توسط یزید وارد جامعه شد آنقدر ادامه پیدا کرد تا که این افراد در مقابل فرزند رسول الله ایستادند و واقعه کربلا رخ داد.

امام جمعه جوادآباد ضمن بیان اینکه کسی که به حرف ولایت و انقلاب و امام خمینی(ره) و شهدا را تحریف کند کاملاً هم سو با یزیدیان و بنی امیه است گفت: اگر امروز ما هم حواسمان جمع نباشد همانند مردم زمان معاویه می شویم.

پدر معنوی جوادآباد بیان کرد: تاریخی که از کنار آن به راحتی بگذریم فایده ای ندارد بلکه باید از تمام لحظات آن درس عبرت بگیریم.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: نگاه های یزیدی به زمان پهلوی و محمدرضا شاه پهلوی باز می گردد که باید در مقابل این دیدگاه هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ارزش های ما در زمان تخت جمشید نیست، ایشان با سفرشان تمام ذهن ها را به سمت مناطق عملیاتی و راهیان نور بردند و فهماندند که ارزش های ما در این مناطق است.

حجت الاسلام حسینی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته جوادآباد گفت: طی مراسمی که در دهه دوم عزاداری در جوادآباد برگزار شد عموم مردم حضور بسیار گسترده ای داشتند که این جای تقدیر دارد.

امام جمعه جوادآباد اظهار کرد: بعضی از مسئولین حتی یک شب در این مراسمات شرکت نکردند که باید بپرسیم آیا جای نداشت که خادمین این مردم در این مراسمات حضور پیدا نکردند.

وی ضمن بیان اینکه این عدم حضور مسئولین بی تفاوتی به آینده مردم و بخش جوادآباد است گفت: این بی تفاوتی و بی احترامی بعضی از مسئولین باعث عقب افتادن مردم و بخش جوادآباد شده است.

پدر معنوی جوادآباد گفت: بعضی از افراد زمانی که تهدید می شوند بی عرضگی نشان داده و عقب می نشینند، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بعد از حادثه کربلا ایستادن و قیام کردند و تمام تهدیداتی که می خواستند که حادثه کربلا را از بین ببرند را به فرصت تبدیل کردند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها اعلام کردند که تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کنید.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ارادت با عبرت و درس گیری از واقعه کربلا است که ما را نجات خواهد داد.

امام جمعه جوادآباد خاطر نشان کرد: حضرت سجاد(ع) با آن همه تهدیدات که حتی در مدینه زنان آوازه خوان زیاد شده بودند و مجالس مختلط برپا میشد، از این تهدیدات استفاده کردند و اسلام ناب را به همگان شناختند.

وی تصریح کرد: در ۱۳ آبان سربازان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) به همگان ثابت کردند که اگر آمریکا از منطقه خارج شوند آن زمان است که منطقه امن می شوند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: آمریکا می خواهد از طریق برجام به ایران ورود پیدا کنند و از این طریق شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند ولی نتوانستند به خواسته خود برسند.

پدر معنوی جوادآباد خاطر نشان کرد: رهبر تاکید کردند که شورای تایید برجام تشکیل شود که شروع و لحظه به لحظه اجرای آن را زیر نظر داشته باشند که مسئولین ما باید این توصیه را انجام دهند.

وی اظهار کرد: بعضی از مسئولین داخلی و خارجی فکر می کنند که سیاست های ایران در مقابل آمریکا در حال تغییر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارشان با دیپلمات ها فرمودند که به همه دنیا بگویید که سیاست ما در مقابل آمریکا همان سیاست امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام حسینی ضمن بیان اینکه همانگونه که واقعه کربلا توسط امام سجاد به فراموشی سپرده نشد، فاجعه منا و همچنین اشغال فلسطین باید همیشه به یاد ما باشد گفت: منافقینی که سکوت کرده اند همان منافقانی هستند که در دامان شیطان هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.