با ما همراه باشید

اتاق خبر

اتوبوسرانی قرچک نیازمندتوجه/ازکمبودایستگاه تامشکلات فنی اتوبوس ها

خبر استان : ناوگان اتوبوس‌رانی شهرستان قرچک نیازمند توجه جدی و ویژه است و برخی مشکلات نظیر کمبود ایستگاه و مشکلات فنی برخی اتوبوس‌ها سبب شده تا خدمت‌رسانی به مردم با همه ظرفیت انجام نشود.

بدون تردید در جامعه امروزی، حمل‌ونقل یکی از شاخص‌های بررسی کیفیت مدیریت شهری است.

یکی از شاخص‌های ارزیابی موقعیت شهرها و رضایتمندی شهروندان از وضعیت شهر خود، به خدمات حمل‌ونقل در بخش‌های مختلف بازمی‌گردد.

یکی از نیازهای مهم و اساسی شهرستان قرچک با جمعیت چندصدهزار نفری، توجه ویژه به ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی است، چراکه این دو حوزه نقش اصلی در جابجایی و انتقال مردم قرچک ایفا می‌کنند.

ناوگان اتوبوس‌رانی شهرستان قرچک نیازمند توجه جدی و ویژه است و برخی مشکلات موجود نظیر کمبود ایستگاه و مشکلات فنی اتوبوس‌ها سبب شده تا خدمت‌رسانی به مردم با همه توان انجام نشود.

ضرورت خروج  اتوبوس‌های فرسوده از ناوگان اتوبوس‌رانی قرچک

برخی شهروندان شهرستان قرچک در گفتگو با اشاره به مشکلات مختلف موجود در حوزه ناوگان اتوبوس‌رانی این شهرستان از مسئولان خواستند که هر چه سریع‌تر به این مشکلات رسیدگی کنند.

محمد اردستانی یکی از شهروندان شهرستان قرچک  اظهار داشت: متأسفانه برخی اتوبوس‌های استفاده‌شده در شهرستان قرچک در شأن مردم این شهرستان نیست.

وی افزود: برخی از این اتوبوس‌ها با مشکلات فنی متعددی مواجه هستند و در فصول سرما و گرما برای شهروندان قرچکی مشکلاتی به وجود می‌آورند.

اردستانی ادامه داد: اگرچه مسئولان در حال تلاش هستند اما باید توجه ویژه‌ای به بخش حمل‌ونقل شهرستان قرچک به‌ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی شود.

حسین کریمی یکی دیگر از شهروندان قرچکی اظهار داشت: جمعیت کثیری از مردم شهرستان قرچک  به دلیل صرفه اقتصادی، مجبور هستند که از ناوگان اتوبوس‌رانی استفاده کنند، به همین خاطر باید به این ناوگان توجه جدی شود.

وی افزود: به دلیل هم‌جواری قرچک با پایتخت، روزانه هزاران سفر از این منطقه به تهران می‌شود که ناوگان اتوبوس‌رانی نقش مهم و قابل‌توجهی در این جابجایی ایفا می‌کند.

کریمی ادامه داد: امروز مردم شهرستان قرچک انتظار دارند اتوبوس‌های جدید وارد ناوگان اتوبوس‌رانی این شهرستان شده و مشکلات موجود تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

به ایستگاه‌های اتوبوس قرچک توجه شود

فاطمه امینی یکی دیگر از افرادی که از اتوبوس‌های شهرستان قرچک استفاده می کند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی در این حوزه، نبود ایستگاه در مناطق مهم و پرتردد است.

وی افزود: باید ایستگاه‌های اتوبوس در شهر قرچک به‌منظور استفاده مردم و جابجایی مطلوب‌تر مسافرین موردتوجه قرار گیرد که امیدواریم مسئولان اتوبوس‌رانی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

امینی ادامه داد: همچنین برخی ایستگاه‌های موجود نیز امکانات کافی برای استقرار مسافرین ندارد و باید تجهیزان و امکانات آن موردبازنگری قرار گیرد.

تأکید فرماندار قرچک برافزایش تعداد ایستگاه‌های اتوبوس

 مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به این نکته که سازمان‌هایی نظیر اتوبوس‌رانی در خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی ایفا می کنند، اظهار داشت: باید زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم شهرستان قرچک فراهم شود.

وی افزود: افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان‌هایی نظیر اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی باید موردتوجه رانندگان و کارکنان این حوزه قرار داشته باشد.

مرسل پور با تشریح مشکلات موجود در ناوگان اتوبوس‌رانی شهرستان قرچک ادامه داد: یکی از مشکلات این حوزه به کمبود ایستگاه‌های اتوبوس بازمی‌گردد، به همین خاطر باید تعداد ایستگاه‌ها افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سیستم فنی برخی اتوبوس‌های استفاده‌شده در شهرستان قرچک اضافه کرد: باید سیستم فنی اتوبوس‌ها در شهرستان قرچک تقویت شود.

یوسف صاحبدل رییس اتوبوس‌رانی شهرستان قرچک نیز در این زمینه اظهار داشت: تعدادی از اتوبوس‌های سازمان به علت خرابی نیازمند تعمیر هستند و در تلاش هستیم که مشکلات فنی این وسایل را حل کنیم.

وی افزود: به دنبال خرید اتوبوس‌های جدید و ورود آن به ناوگان حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی قرچک برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان هستیم.

صاحبدل ادامه داد: همچنین تلاش داریم تا میزان فاصله حضور اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها را به کم‌ترین زمان ممکن برسانیم.

منبع : مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.