با ما همراه باشید

پاکدشت

مسیر و سخنرانان راهپیمایی شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

خبر استان : رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان های استان تهران، مسیر و سخنرانان مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با آغاز اجرای برجام و تحولات منطقه ای و بین المللی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

وی ادامه داد: جلسات ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرها و مناطق مختلف استان تهران در ماه های اخیر برگزار و صدها برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره در مدارس، دانشگاه ها و اماکن عمومی برگزار می شود.

محمودی اضافه کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز مانور اقتدار و عظمت ملت ایران است که این پیام را به جهانیان منتقل می کند که مردم ایران هیچگاه از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با تشریح مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در این استان به مهر گفت: در شهرستان ورامین راهپیمایی ۱۳ آبان در دو مسیر برگزار می شود، به طوری که راهپیمایی خواهران از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای گمنام و راهپیمایی برادران از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) ورامین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان رباط کریم از مقابل شهرداری این شهرستان تا میدان معلم برگزار و معاون سازمان بازرسی کل کشور در جمع راهپیمایی کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

محمودی متذکر شد: در شهرستان ملارد نیز راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد خاتم الانبیا(ص) این شهرستان برگزار و حجت الاسلام حسینی امام جمعه ملارد سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در دماوند، حجت الاسلام علاءالدینی امام جمعه این شهرستان بوده و مردم این شهرستان مسیر میدان ۱۷ شهریور تا میدان امام را راهپیمایی می کنند.

محمودی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در پیشوا از مسجد امام خمینی(ره) تا حرم با سخنرانی صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسیر راهپیمایی شهریار نیز از خیابان انقلاب تا امامزاده اسماعیل با سخنرانی سردار جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه خواهد بود.

وی گفت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان قرچک از میدان کلانتری به سوی مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار و حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک سخنرانی خواهند کرد.

محمودی متذکر شد: راهپیمایی ۱۳ ابان شهرری در میدان حرم، در شهر قدس در بلوار ۴۰ متری با سخنرانی کاغذلو فرماندار این شهرستان و در فیروزکوه در امامزاده اسماعیل با سحنرانی رییس آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار می شود.

وی تأکید کرد: در بهارستان نیز مردم این خطه مسیر فلکه اول گلستان تا فلکه دوم مدرسه محتشم کاشانی را راهپیمایی کرده و حجت الاسلام صفایی امام جمعه بهارستان سخنرانی می کند.

محمودی گفت: در اسلامشهر از ناحیه مقاومت بسیج تا مصلی راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار و رییس آموزش و پرورش این شهرستان سخنرانی می کند، در پاکدشت نیز راهپیمایی تا میدان آزادگان برگزار و علی صادقی فرماندار این شهرستان سخنران این مراسم خواهد بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.