با ما همراه باشید

پاکدشت

حرکت افراد و گروه‌ها بر مدار قانون برای حفظ آرامش فضای انتخابات

خبر استان : رییس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت گفت: فضای انتخابات به‌طور طبیعی همراه با شور و هیجان و در صورت عدم پایبندی به قانون، ملتهب خواهد بود و لازم است برای حفظ آرامش فضای انتخابات، همه فعالان این حوزه برمدار قانون حرکت نمایند.

هادی تمهیدی بیان کرد: ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت وظایف قانونی خود را به نحو احسن پیگیری می‌نماید و در مقابل تخلف، سکوت نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: اگر در حوزه انتخابات، تخلفی مشاهده می‌شود بایستی مصادیق آن اعلام شود و نباید به‌صورت کلی و مبهم موضوعاتی را در فضای رسانه‌ای باهدف تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی انتشار داد و یقیناً این شیوه، صحیح و اخلاقی نیست.

رییس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت افزود: ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت کلیه فعالیتها را رصد نموده و برای پیشگیری از تخلف و برخورد با آن‌ها، مذاکراتی را با مسئولان دستگاه قضایی انجام داده و به‌زودی جلساتی برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی برگزار می‌شود که مطالب و مباحث مربوط به حوزه انتخابات بررسی و راجع به آن تصمیم‌گیری می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: تبلیغات زودهنگام ازجمله موارد جرائم انتخاباتی است که جنبه تخلف داشته و غیرقانونی است که در جلسه مزبور تصمیم‌گیری و در صورت لزوم تذکر و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: فضای انتخابات به‌طور طبیعی همراه با شور و هیجان و در صورت عدم پایبندی به قانون، ملتهب خواهد بود و لازم است برای حفظ آرامش فضای انتخابات، همه فعالان این حوزه برمدار قانون حرکت نمایند.

معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت با توصیه به رسانه‌ها خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بایستی در انتشار مطالب، موازین قانونی را مدنظر قرار داده و از کلی‌گویی و اتهام بی‌اساس به مسئولان و افراد اجتناب نمایند چراکه هرکدام از موارد مطروحه، قابلیت پیگیری داشته و اگر مستند نبوده و مصداقی برای آن وجود نداشته باشد، تحت پیگرد دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.