با ما همراه باشید

اتاق خبر

آمادگي کامل برگزاري انتخابات رايانه اي در استان تهران

خبر استان : رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در صورت موافقت شورای نگهبان ، این ستاد آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات رایانه ای در استان تهران را دارد .
سید شهاب الدین چاووشی در همایش رسانه و انتخابات که دقایق پیش در سالن اجتماعات فرمانداری قرچک سخن می گفت ، افزود : دولت در تلاش است انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را رایانه ای برگزارکند.
وی افزود: وزارت کشور نیز تمام امکانات و ابزار مورد نیاز در برگزاری انتخابات رایانه ای در تمام استان ها و شهرهای کشور ازجمله استان تهران را فراهم کرده است .
چاووشی در ادامه به مذاکرات ایران و 5 به علاوه یک و برجام اشاره کرد و گفت: دولت به هیچ وجه از حقوق ملت در عرصه های بین المللی کوتاه نخواهد آمد .
معاون سیاسی استانداری تهران افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران اکنون به این نتیجه رسیده اند که معادلات منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود و نیازمند نقش آفرینی ایران هستند.
چاووشی ، ایران را کشوری سرشار از امکانات وثروت های طبیعی توصیف کرد و گفت: اگر از این منابع به بهترین شیوه استفاده نشود کشور آسیب می بیند.
وی افزود: اگر خواهان مملکتی کارامد ؛ پیشرفته وماندگار هستیم باید نظام اداری موجود در کشور اصلاح شود تا به اهداف نظام جمهوری اسلامی دست یابیم.
چاووشی اصلاح نظام اداری کشور را نیازمند انتقاد دلسوزانه ، کارشناسی شده و منصفانه دانست و گفت: رسانه ها در این زمینه می توانند با موج مثبت آفرینی به حل مشکلات و آسیب های نظام اداری کمک کنند.
رییس ستاد انتخابات استان تهران افزود: رسانه ها در انعکاس مطالب بیشتر دقت کنند و با انتقال سخنان به صورت کامل و صحیح مانع ایجاد حواشی شوند.
وی در بخش پایانی سخنانش به مواد 11و 59 قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: دستگاه های دولتی مکلف به همکاری در برگزای انتخابات هستند و از حضور در تبلیغات برای نامزدها یا علیه آنها نیز منع شده اند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.