با ما همراه باشید

اتاق خبر

۱۰ آنتی ویروس رایگان برتر سال ۲۰۱۵ را بشناسیم!

خبر استان : ویروس ها، تورجان ها، جاسوس افزار ها، کرم ها و نرم افزارهای مخرب بیشتر از هر چیزی می تونند کاربرهای کامپوتر و اینترنت رو عصبی کنند. وقتی صحبت یکی از این عناوین بشه، به کاربر دلهره شدیدی دست میده.هر فضایی آلوده به ویروس باشه بدون شک کاربرها ازش دوری می کنند. امکان نداره کاربر باهوش ریسک کنه و وارد سایتی بشه یا اپلیکیشنی رو دانلود کنه که مشکوک به داشتن ویروس باشه. حتی اگه اون سایت و اپلیکیشن مربوط به شیپور باشند. اما اگه از سلامت و امنیت سایت ها و اپلیکیشن ها با خبر باشید، با خیال راحت بهشون سر می زنید. به همین دلیل شما می تونید از همین جا وارد سایت شیپور بشید و یا از این جا اپلیکیشن شیپور رو دانلود کنید و خیالتون جمع باشه که نه تنها هیچ ویروسی وارد دستگاهتون نمی شه بلکه کلی شانس در خونتون رو می زنه.
حالا که ویروس ها می تونند شما رو نسبت به باز کردن صفحه ها، دانلود فایل ها و وارد کردن فایل از وسیله های مختلف نگران کنه، بهتر می تونید درک کنید که وجود یک آنتی ویروس چقدر پر اهمیته. لیست زیر بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۵ رو بهتون معرفی می کنه که برای تهیه اون ها نیاز نیست هیچ هزینه ای پرداخت کنید. خود من که تازه ویندوز لپ تاپم رو عوض کردم، با خوندن متن زیر آنتی ویروسی که به سلیقم بیشتر نزدیک بود رو انتخاب کردم و خواستم به شما هم این پیشنهاد رو بدم.

AVG AntiVirus Free (2016)

1.

وقتی صدها میلیون نفر در سرتاسر جهان به دنبال استفاده از محصول شما به شکل رایگان باشند، بدون شک نرم افزار شما باید بی نقص و درست کار بکنه. آخرین نسخه از آنتی ویروس AVG در آزمایش های مختلف امتیازهای خوبی رو به دست آورده و علاوه بر اون رضایت خاطر کاربران رو هم فراهم کرده. شایعه هایی درباره این آنتی ویروس پخش شده بود مبنی بر این که اطلاعات شخصی رو می فروشه. اما تحقیقات ثابت کرده این شایعه ها کاملا بی اساسه.

Panda Free Antivirus 2016

1

این نسخه از آنتی ویروس پاندا به اندازه آنتی ویروس های تجاری و غیر رایگان ابزار و امکانات داره. اگه نیاز مبرم به آنتی ویروس دارید و پولی هم نمی خواهید براش خرج کنید، حتمن آنتی ویروس پاندا برای شما یه انتخاب رایگان مناسبه.

Bitdefender Antivirus Free Edition (2014)

2.

 

آنتی ویروسی که شاید خیلی اسم آشنایی بین آنتی ویروس ها نداشته باشه. این آنتی ویروس برای هر مشکلی راه حل پیدا می کنه. پنجره اصلیش کوچیکه و سبک محبوب و خاص خودش رو داره. آنتی ویروسی که می تونه در برابر تمام ویروس ها، روت کیت ها، جاسوس افزارها، تروجان ها و تمام نرم افزارهای مخرب دفاع کنه و حتی در صورت نیاز حدفشون کنه. خیلی از فروشنده ها با رایگان شدن چنین آنتی ویروسی ضرر می کنند. آنتی ویروسی که به همه ضروریت ها توجه کرده و می تونه کارکردی قدرتمند، ساکت و مهم تر از همه رایگان داشته باشه.

ZoneAlarm Free Antivirus+Firewall 2016

2

شما به چه مقدار از محافظت برای دستگاه خودتون نیاز دارید؟ به دنبال یه حفاظت تمام عیار و کامل هستید یا داشتن یه  و فایروال کافیه؟ این آنتی ویروس با ترکیب کردن آنتی ویروس قدرتمند کسپر اسکی و فایروال شخصی تاپ ناچ نرم افزار بسیار خوبی رو به وجود آورده که با وجود رایگان بودنش انتخاب بی نظیری برای کسانیه که نیاز به یک پک امنیتی کامل برای دستگاهشون نیستند و به محافظتی معمولی رضایت دارند.

Malwarebytes Anti-Exploit Free

3.

گاهی ویروس ها، تورجان ها و نرم افزارهای مخرب تحت هیچ شرایطی از دستگاه شما خارج نمی شند و باعث آزار کاربر می شند. این آنتی ویروس توانایی رو به رویی با ویروس هایی رو داره که تا حتی باهاشون مواجه نشده. به طور کامل از مرورگرهای شما محافظت می کنه. نسخه پولی این آنتی ویروس با امکانات کامل تر ۱۹٫۹۵ پوند انگلیس نزدیک به ۱۰۴ هزار تومان ایران می شه.

Ad-Aware Free Antivirus+ 11

1.

بعضی از شرکت های سازنده آنتی ویروس هر ساله محصول جدید رو مثل نسخه های پیشین و بدون تغییر به فروش می رسونند و از این طریق هزینه ناعادلانه ای از کاربرها دریافت می کنند. این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن در هر نسخه هیچ شباهتی به نسخه های قبل نداره و کاملا تغییر می کنه. البته همه تغییرات آنتی ویروس نسبت به نسخه های قبل مفید و مثبت نیست، ولی در کل تونسته رضایت کاربرها رو به خودش جذب کنه.

Avast Free Antivirus 2015

1

اگه آنتی ویروس نخریدید نصب این آنتی ویروس در همین الان کار درستیه. انتخاب این آنتی ویروس بین آنتی ویروس های رایگان، انتخاب خوبی محسوب می شه. این نسخه به طور کامل به شبکه های اینترنت نظارت می کنه و ازشون محافظت می کنه. میزان محافظت کلی این آنتی ویروس متوسطه و بنا به نظر کاربراش آنتی ویروس رضایت بخشیه.

Qihoo 360 Total Security Essential

1.

این آنتی ویروس، یه نرم افزار چینی از کمپانی بزرگ این کشوره. همه موارد مورد نیاز برای یه آنتی ویروس رو داره. در آزمایش های مختلف سر بلند بوده و اگه تنظیمات کارخونه اش رو تغییر ندید، می تونه تمام حالت ها و توانایی های یک آنتی ویروس رو به اجرا دربیاره.

Comodo Antivirus 8

1.

این آنتی ویروس می تونه یه انتخاب خیلی خوب باشه. آنتی ویروسی که حالات پیچیده زیادی رو شامل می شه و از پس مشکلات زیادی می تونه بربیاد. این آنتی ویروس یه انتخاب معقوله و تنها ضعفش اینه که می تونه کمی پیچیده باشه برای کاربرهای با اطلاعات کامپیوتری متوسط.

FortiClient 5.0

1

این آنتی ویروس تسلط خاصی بر فضای شبکه و اینترنت داره. از قابلیت های مهم این آنتی ویروس خصوصیات کنترل والدین و کلاینت VPN و مهم تر از همه رایگان بودنشه. این آنتی ویروس از نمونه های مشهور رایگان آنتی ویروسه که کارآیی بسیار بالایی داره.
اگه تونستید با خوندن سطرهای بالا، آنتی ویروس خوبی برای رایانتون انتخاب کنید با خوندن متن «پنج اپلیکیشن آنتی‌ویروس برتر برای گوشی‌های موبایل» برای گوشیتون هم انتخاب خوبی کنید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.