با ما همراه باشید

پیشوا

220 دانش آموز دختر پیشوا عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند

خبر استان : 220 دانش آموز دختر دبیرستان های شهرستان پیشوا در قالب کاروان های راهیان نور ، عازم مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس شدند.

دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم روز دوشنبه با اجتماع در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) ، پس از زیارت آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم و قبور شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس ، با بدرقه فرماندار و امام جمعه پیشوا عازم سرزمین های عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس شدند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی معنوی، از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید به عمل خواهند آورد.
امیر محمدی گفت: دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور، ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با نحوه اجرای عملیات های مختلف، در برنامه های مختلف فرهنگی پیش بینی شده در این اردو شرکت می کنند.
وی اظهار کرد: اردوی راهیان نور یکی از مهم ترین و موثرترین برنامه های فرهنگی است که می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جدید منتقل کند.
محمدی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در شبیخون فرهنگی، جوانان و آینده سازان ایران اسلامی هدف قرار داده اند و یقینا با برگزاری چنین برنامه های فرهنگی، می توان جوانان را از گزند این آسیب ها مصون داشته و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.