با ما همراه باشید

اتاق خبر

ادغام هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو / رقابت شهرداری ورامین با استیل البرز و هیات تکواندو قزوین

خبر استان : در حالی که قرار بود، تنها هفته نخست لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه (7 آبان ماه) در خانه تکواندو برگزار شود، با درخواست تیم‌ها، مبارزات هفته دوم نیز در این روز انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هفته اول و دوم از مرحله رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان – بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه پانصد شهید تکواندو کشور با حضور 9 تیم از روز پنجشنبه (7 آبان ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود.

تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، صنایع استیل‌البرز، پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال شرق (سونیا)، هیات تکواندو استان قزوین، گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساری، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

پیش از این قرار بود، تنها هفته نخست این رقابتها روز پنجشنبه پیگیری شود که با درخواست تیم‌های حاضر در لیگ، هفته دوم این دوره از مسابقات نیز در این روز برگزار می شود.

*** برنامه هفته اول

گیتی پسند اصفهان – دانشگاه آزاد

هیات تکواندو شمال شرق (سونیا) – پاس قوامین

هیات تکواندو استان قزوین – شهرداری ساری

شهرداری ورامین – صنایع استیل البرز

باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم (استراحت)

***برنامه هفته دوم

گیتی پسند اصفهان – شهرداری ساری

هیات تکواندو شمال شرق (سونیا) – صنایع استیل البرز

هیات تکواندو استان قزوین – شهرداری ورامین

پاس قوامین – باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم

دانشگاه آزاد (استراحت)

سال گذشته و در سیزدهمین دوره این رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین با 31 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، دانشگاه آزاد با 25 امتیاز و تفاضل 28 دوم شد و صنایع استیل البرز با 25 امتیاز و تفاضل 22 در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.