با ما همراه باشید

ورامین

متین به دنبال تکرار موفقیت های گذشته/کار سخت شاگردان ترکاشوند

خبر استان : تیم متین ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به دنبال تکرار موفقیت های گذشته است، هدفی که با حضور تیم های مدعی نظیر شهرداری ارومیه، پیکان و بانک سرمایه بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

بار دیگر تب و تاب والیبال در شهرهای مختلف کشور بالا گرفت و با آغاز لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، ماراتن تیم های مدعی این رشته مهیج ورزشی در ایران آغاز شد.

تیم متین ورامین در سال های اخیر به عنوان یکی از تیم های مدعی، قدرتمند و صاحب نام والیبال کشور شناخته شده و  دارای طرفدارانی نیز در شهرهای مختلف کشور است.

تیمی با سابقه قهرمانی در ایران و آسیا

متین ورامین در اولین فصل از حضور خود در بالاترین سطح از والیبال کشور با هدایت مصطفی کارخانه دست به کار بزرگی زد و در حضور تیم های شاخصی نظیر پیکان به مقام نائب قهرمانی رسید.

نماینده والیبال ورامین در دومین فصل از حضور خود در لیگ برتر والیبال کشور، بازیکنان مطرح و ملی پوش ایران نظیر سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی را به خدمت گرفت و تحت هدایت دانیله بانیولی توانست بر سکوی نخست والیبال ایران بیاستد.

متین در ادامه موفقیت های خود با بانیولی و ملی پوشان ایران، در مسابقات جام باشگاه های آسیا با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و راهی جام باشگاه های جهان شد اما در این مسابقات به دلیل عدم حضور ملی پوشان و بازیکنان مطرح خود به مقامی بهتر از پنجمی جهان نرسید.

تیم متین ورامین در فصل گذشته لیگ برتر دست به تغییرات زیادی زد و بسیاری از بازیکنان مطرح و صاحب نام خود را از دست داد و تحت هدایت بهروز عطائی سرمربی صاحب نام خود، نتوانست به جمع چهار تیم پایانی رقابت ها برسد.

پس از پایان رقابت های فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور، مالک باشگاه متین ورامین از ادامه باشگاهداری انصراف داد و این موضوع نگرانی های جدی را در میان هواداران ورامینی ایجاد کرد.

مسئولان شهرستان ورامین پس از  رایزنی های متعدد توانستند مجوز حضور تیم متین صالحین ورامین را برای فصل جدید رقابت ها در قالب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید بگیرند تا شهرستان ورامین برای چهارمین سال متوالی در لیگ برتر والیبال نماینده داشته باشد.

هدایت تیم متین ورامین در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال بر عهده محمد ترکاشوند بازیکن خوش اخلاق نه چندان دور والیبال ایران و سرمربی جوان ایرانی است.

متین صالحین ورامین نماینده این فصل دیار ۱۵ خرداد در لیگ برتر والیبال

نماینده ورامین در این فصل علاوه بر حفظ بازیکنانی نظیر احسن الله شیرکوند لیبروی سابق تیم ملی ایران با علیرضا نادی و محمد محمد کاظم بازیکنان سابق تیم ملی به توافق رسید.

تیم متین ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به دنبال تکرار موفقیت های گذشته است، هدفی که با حضور تیم های مدعی نظیر شهرداری ارومیه و بانک سرمایه بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان ورامین و مدیرعامل متین  اظهار داشت: امروز والیبال به رشته ای پرطرفدار در ورامین تبدیل شده که بسیاری از جوانان و نوجوانان به این رشته ورزشی گرایش پیدا کرده اند.

وی افزود: با تلاش مسئولان و پیگیری های صورت گرفته، شهرستان ورامین در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال نیز نماینده دارد و تمام تلاش مجموعه باشگاه متین، دفاع از اعتبار ورزش شهرستان است.

بذرافشان ادامه داد: تمام تلاش تیم متین آن است که با تکیه بر تلاش بازیکنان و تفکرات کادر فنی خود به بهترین جایگاه در پایان رقابت ها برسد.

احس الله شیرکوند رییس هیئت والیبال و بازیکن تیم متین شهرستان ورامین نیز  اظهار داشت: امسال هدایت تیم متین بر عهده محمد ترکاشوند که هم از لحاظ تئوری و هم عملی مراتب والیبال را طی کرده، سپرده شده است.

وی افزود: وی تجربه های خوبی را در عرصه والیبال دارد که قطعا می تواند در این فصل از رقابت ها به تیم متین ورامین کمک کند.

شیرکوند ادامه داد: با هماهنگی بازیکنان تیم متین، امیدواریم بتوانیم از نام و جایگاه ورزش شهرستان ورامین در کشور دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: امسال تیم های خوب و قدرتمندی در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حضور دارند که تلاش دارند در انتهای فصل به بهترین عنوان ممکن برسند، به همین خاطر باید تمام توان در این مسابقات حضور داشته باشیم.

منبع : مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.