با ما همراه باشید

اتاق خبر

حفر 9 حلقه چاه جدید در جنوب شرق استان تهران

خبر استان :  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: 9 حلقه چاه جدید با آبدهی 225 لیتر در ثانیه از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور تأمین آب شرب سالم و بهداشتی شهرستان های جنوب شرقی استان در این منطقه حفر شده است.

علیرضا کارگری  افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب و ارتقای کیفیت آبرسانی به شهروندان جنوب شرق استان تهران، طی سال جاری اقدامات و طرح های مختلف عمرانی شامل حفر و راه اندازی چاه های جدید، اصلاح و توسعه شبکه، اجرای خطوط انتقال و ساخت مخازن در این منطقه انجام شده است.
وی اظهار کرد: همچنین عملیات حفاری پنج حلقه چاه جدید نیز در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرق شهرستان های جنوب شرقی استان تهران در حال اجراست.
کارگری افزود : علاوه بر این با اجرای طرح مهندسی مجدد ، 11 حلقه چاه از رده خارج در محدوده حوزه های جنوب شرق استان تهران نیز بار دیگر در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
کارگری با اشاره به اقدامات اجرایی صورت گرفته در حوزه آبرسانی جنوب شرق استان تهران گفت : یکی از مهمترین اهداف شرکت آبفای جنوب شرقی علاوه بر تامین و توزیع ، مدیریت مصرف آب است که به منظور دستیابی به این مهم ، بیش از 30 کیلومتر از شبکه های فرسوده و قدیمی آبرسانی در شهرهای تحت پوشش که سبب هدر رفت آب می شدند از مدار بهره برداری خارج و لوله های جدید با کیفیت استاندارد جایگزین شدند.
مدیر عامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران اظهار کرد: به منظور توسعه شبکه توزیع آب شهری برای آبرسانی به شهرک های نوساز نیز بیش از هفت هزار و 977 متر لوله گذاری جدید در حوزه شهرهای جنوب شرق استان تهران اجرا شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.