با ما همراه باشید

پیشوا

کمیته حفاری موجب هم‌افزایی و هماهنگی ادارات می‌شود

خبر استان : معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: کمیته حفاری موجب هم‌افزایی و هماهنگی ادارات می‌شود.

محمدرضا درگزی  در چهارمین جلسه کمیته حفاری شهرستان پیشوا که با حضور بخشداران مرکزی و جلیل‌‌آباد و به منظور هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر بین ادارات در جهت کاستن معضلات و مشکلات حفاری در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته حفاری نقش مهمی را در جهت هم‌افزایی و هماهنگی بین ادارات به‌ویژه ادارات خدمات‌رسان در زمان حفاری‌ها داشته و موجب کاهش مشکلات حاصل از حفاری‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه عدم هماهنگی میان دستگاه‌های خدمات‌رسان موجب خسارت به منابع مالی شهرستان می‌شود، افزود: برگزاری جلسات متعدد و اهتمام مسئولان، موجب کاهش خسارات و افزایش هماهنگی میان دستگاه‌ها شده است ولی ارائه برنامه‌های حفاری به این کمیته و اخذ مجوزهای لازم از مراجع در جهت رسیدن به نقطه مطلوب الزامی است.

درگزی در ادامه حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی را در زمان حفاری ضروری دانست و افزود: ترمیم و لکه‌گیری معابر بعد از اتمام حفاری‌ها باید در دستور کار ادارات قرار بگیرد تا ضمن کسب رضایت مردم از آسیب‌های بیشتر جلوگیری شود.

در ادامه این جلسه در ارتباط با هماهنگی بیشتر میان ادارات در جهت اجرای عملیات بهسازی معابر و شبکه گذاری‌های مورد نیاز که مستلزم انجام حفاری معابر شهری یا روستایی هستند در راستای اخذ استعلامات لازم، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ در این جلسه احمد ملایری بخشدار مرکزی پیشوا، الله‌بخش حبیبی بخشدار جلیل‌آباد، بهروز قارونی مسئول مدیریت بحران، دهقانی مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان پیشوا، خیرآبادی مدیر اداره برق، غلامشاهی رئیس اداره گاز، پاچیده مدیر امور آبیاری جنوب شرق استان، بوربور رئیس اداره مخابرات، آقاجانی معاون اداره راه و شهرسازی، رمضانی معاون شهردار و بامری رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا نیز حضور داشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.