با ما همراه باشید

اتاق خبر

تکمیل پروژه کمربندی جنوبی قرچک نیازمند اعتبارات ملی است

خبر استان : علی صادقی  در جلسه هم اندیشی شوراهای اسلامی شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و جواد آباد که در محل شهرداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: شهرستان قرچک محل عبور یک میلیون جمعیت شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و بخشی از استان سمنان به سمت تهران است و این امر مشکلات عدیده ترافیکی برای این شهرستان به وجود آورده است .

وی گفت : یکی از مهمترین مطالبات مردمی در جهت رفع مشکلات ترافیکی ، راه اندازی هر چه سریعتر کمربندی جنوبی شهرستان قرچک است که بخشی از کمربندی با تدبیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک به صورت کنار گذر محلی راه اندازی و مورد استفاده قرار گرفته است .

وی گفت : هم اکنون دو کمربندی شمالی و جنوبی قرچک گنجایش تردد خودروها را ندارد و خود این معابر در ساعات اوج ترافیک ، از حجم شدید خودرو و ترافیک رنج می برد.

وی تصریح کرد :راه محور توسعه جامعه است و اگر خواهان رشد و توسعه بیش از پیش در شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا هستیم می باید مسأله راه و محورهای مواصلاتی این سه شهرستان را حل کرد.

صادقی گفت : واقعیت این است که شهرستان قرچک توانایی پرداخت هزینه های اتمام پروژه کمربندی شهر قرچک را ندارد و نگاه ویژه مسوولان استان و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران را برای اتمام این پروژه می طلبد.

وی به محروم بودن شهرستان قرچک از اعتبارات استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: شهرستان قرچک بسیار محروم و مظلوم است و اعتبارات مناسب با خدمات مورد نیاز مردم وجود ندارد ، در حال حاضر جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در این شهرستان ساکن است ولی امکاناتی که در این شهرستان وجود دارد برای این تعداد جمعیت نیست.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.