با ما همراه باشید

پیشوا

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی با بیش از 100 هزار عنوان کتاب

خبر استان : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا گفت: راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی با بیش از 100 هزار عنوان کتاب بخشی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین است.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا، حسینعلی شیبانی با تبریک آغاز مهر ماه جنبش و مجاهدت در مسیر تحصیل علم و دانش اظهار داشت: نسیم مهر شروع به وزیدن کرده است و فضای کشور عطرآگین به مجاهدت در عرصه تعلیم و تربیت گشته است و می‌طلبد در این دوران که تمام امکانات برای مشتاقان تحصیلات تکمیلی فراهم شده است دانشجویان با جدیت و همت بلند خود به قله‌های رفیع علم و دانش و فضیلت دست یابند.

وی با اشاره به حادثه غم‌بار و دلخراش منا و تسلیت به امت اسلامی به‌ویژه خانواده‌های داغدار تأکید کرد: کام ملت ایران اسلامی در این ایام با رخ دادن این اتفاق ناگوار تلخ شد و بدون شک بی‌کفایتی آل‌سعود در برگزاری این فریضه مهم عبادی بر همگان واضح و روشن شده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ورامین ـ پیشوا با اشاره به جایگاه علمی این واحد دانشگاهی افزود: واحد ورامین ـ پیشوا با قدمت 30 ساله و دارا بودن 16 هزار دانشجو از لحاظ رشد علمی، با وجود این قدمت کوتاه پیشرفت‌های قابل قبولی در این عرصه داشته است.

وی عنوان کرد: همچنین برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی، راه‌اندازی مجموعه رفاهی و ورزشی مجهز برای رشته‌های مختلف، راه‌اندازی مرکز مطالعات کشاورزی در حوزه دانشکده کشاورزی، راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی با بیش از 100 هزار عنوان کتاب، توسعه تحصیلات تکمیلی و کسب رتبه‌های متعدد در زمینه نانو بخشی از این افتخارات است.

دانشگاه نقطه عطف برای جوانان ما محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی در بخش دیگری از این مراسم طی سخنانی گفت: دانشگاه یک مکان علمی است که نقطه عطف برای جوانان ما محسوب می‌شود و شایسته است دانشجو با عزم راسخ و اراده بالای خود با برنامه‌ریزی دقیق از این فرصت ایجاد شده بهترین بهره را برای موفقیت خود ببرد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا با تقسیم دانشگاه به دو بعد علمی و تربیتی اشاره کرد و افزود: دانشگاه از دو قسمت تحصیل علم و دانش و تهذیب نفس و اخلاقیات تشکیل می‌شود که هر دو مهم است و باید به آن‌‎ها پرداخته شود چرا که اگر انسان عالم باشد اما اخلاق نداشته باشد خود آن علم حجاب می‌شود و پرده‌ای است که مانع رشد و کمال او خواهد شد.

بر پایه این گزارش، معاونان واحد در بخش دیگری از این نشست هر کدام فعالیت‌های حوزه‌های مربوط به خود را تبیین کرده و به مسائل و سئوالات دانشجویان پاسخ دادند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.