با ما همراه باشید

ورامین

گلزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد

خبر استان : همزمان با ششمین روز از هفته نیروی انتظامی ، پرسنل و فرماندهان انتظامی فرماندهی ویژه شرق استان تهران گلزار شهدای شهرستان ورامین را گلباران کردند.

فرماندهان و پرسنل فرماندهی انتظامی شرق استان تهران  با حضور در گلزار شهدای شهرستان ورامین ، یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و بر تداوم راه آنان تأکید کردند.
کارکنان ناجا با گلاب ناب قبور شهیدان را که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امامزادگان عشق هستند را شست و شو داده و با آرمان های والای شهیدان و امام آنان تجدید میثاق کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در این آئین گفت: امروز نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور از هیچ تلاشی دریغ ندارند و در این راه بسیاری از جوانان برومند خود را تقدیم اسلام کرده است بنابراین در باغ شهادت همواره روی پرسنل ناجا گشوده است.
سرهنگ عبدالرضا ناظری گفت: امروز همه افراد وظیفه دارند تا از آرمان های شهیدان حراست کرده و با ادامه دادن راه آنان ، مسیر خدمت رسانی به مردم را هموار سازند.
وی تصریح کرد: پرسنل نیروی انتظامی با حضور در گلزار شهدا عشق و ارادت خود را نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر حرکت در مسیر شهدا تأکید کردند.
ناظری گفت: نیروی جان برکف نظامی اعلام می دارد اگر شهدا جان و مال خود را برای اسلام فدا کرده و از خانواده و عزیزان خود در این راه گذشتند ما نیز برای دفاع از دستاوردها و تحقق آرمان های آنان که همان حفظ انقلاب است تلاش می کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.