با ما همراه باشید

پاکدشت

اخذ سه گواهينامه بين المللي توسط آبفاي جنوب شرق تهران

خبر استان : شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران در راستای استقرار سیستم های نوین مدیریتی موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت :این شرکت در راستای استقرار سیستم های نوین مدیریتی موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ، سیستم مدیریت زیست محیطی ،سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در قالب سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شد.
مرتضی فخاری بهبود مستمر فرآیندها و اثربخشی آنها، توانمندسازی ساختارسازمانی وافزایش بازدهی،افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، ارتقای بهره‌وری اقتصادآب وفاضلاب، بهره‌برداری بهینه از سامانه‌های تامین، انتقال و توزیع آب وهمچنین استفاده ازآخرین روشهاوتجهیزات کنترلی براساس استانداردهای ملی وبینالمللی به منظوراطمینان ازکیفیت آب ارائه شده را از اهداف طرح‌ریزی و اجرای سیستم مدیریت کیفیت اعلام کرد.
وی افزود: در این سیستم یک رویکرد فرآیندی طی مراحل توسعه، اجرا و بهبود اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت، به منظور افزایش رضایت و اعتماد مشترکین از طریق برآورده ‌شدن الزامات قانونی و نیازهای شهروندان تعریف و اجرا می‌شود.
فخاری درباره سیستم مدیریت زیست محیطی گفت : این سیستم الزاماتی را برای یک سازمان مشخص می‌کنند تا بتواند به توسعه ،اجرای خط مشی و اهداف کلان خود با در نظر گرفتن الزامات قانونی و دیگر الزامات مورد توافق سازمان و با استفاده از اطلاعات جنبه های بارز زیست محیطی اقدام کند.
وی افزود: سیستم مدیریت ایمنی نیز یک سری استاندارد و الزاماتی را مشخص می کند تا سازمان قادر به کنترل ریسک‌های ایمنی و بهداشت شغلی شود و عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی خود را نیز بهبود بخشد.
استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت از اوایل سال گذشته با مشارکت کارکنان شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران آغاز و ضمن استقرارسیستم و انجام دو مرحله ممیزی (پیش ممیزی و ممیزی نهائی) موفق به اخذ گواهینامه شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.