با ما همراه باشید

اتاق خبر

عملیات احداث پل امام رضا (ع) ورامین از سرگرفته شد

خبر استان : معاون عمرانی فرمانداری ورامین از آغاز عملیات احداث پل روگذر امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد.

رضا کارخانه  اظهارکرد: عملیات احداث پل روگذر امام رضا (ع) ورامین که یکی از بخش های پروژه قطار شهری تهران – ورامین محسوب می شود و اجرای آن مدتی متوقف شده بود، در باند شمالی آغاز شد.
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری ورامین و حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی و مسوولان شرکت راه آهن، مشکلات اجرای این پروژه برطرف و عملیات اجرایی آن مجددا آغاز شد.
کارخانه گفت: احداث پل امام رضا(ع) نقش به سزایی در تسهیل تردد خودروها ایفا کرده و می تواند اجرای پروژه قطار شهری تهران – ورامین را سرعت ببخشد.
وی تصریح کرد: بخش جنوبی پل امام رضا(ع) به منظور تأمین خواسته های فنی مسوولان شهرستان در دست بررسی است و پس از انجام اصلاحات مورد نظر به منظور دسترسی های محلی ، اجرای عملیات در بخش جنوبی نیز آغاز خواهد شد.
اجرای پروژه قطار شهری تهران- ورامین در جریان نخستین دوره سفر دولت نهم مورد تصویب هیأت دولت قرار گرفت و کلنگ احداث آن در روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه سال 86 با حضور مسوولان کشوری و استانی به زمین زده شد.
طی سال های اخیر اجرای این طرح بارها میان شرکت راه آهن و متروی تهران دست به دست شد و هم اکنون اجرای این پروژه با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در سه فاز تهران – قرچک ، قرچک – ورامین و ورامین – پیشوا در اختیار شرکت راه آهن قرار دارد.
با توجه به این که اجرای هر گونه عملیات ساخت و ساز در شهرها باید زیر نظر شهرداری آن شهر انجام شود ، شهرداری ورامین به دلیل تأمین نشدن رضایت مسوولان شهری از نقشه اجرایی، از اجرای پل امام رضا (ع) جلوگیری نمود تا پیمانکار پروژه نسبت به اصلاح نقشه این سازه اقدام کند.

منبع : ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.