با ما همراه باشید

اتاق خبر

«اعلامیه» در چهار استان کشور به جمع رسانه های مکتوب پیوست

خبر استان : دوهفته نامه مجله ای «اعلامیه» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علیرضا مهدی زاده با تأیید هیئت نظارت بر مطبوعات کشور به جمع رسانه های مکتوب پیوست.

پروانه انتشار دوهفته نامه مجله ای «اعلامیه» در زمینه اجتماعی و فرهنگی با گستره توزیع چهار استان کشور شامل تهران، البرز، سمنان و قزوین بعد از تصویب در هیئت نظارت بر مطبوعات کشور، با شماره ثبت ۷۵۷۲۳ و امضای حسین انتظامی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول این دوهفته نامه منطقه ای در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: این رسانه مکتوب، در آینده نزدیک با سبک و سیاقی جدید و با محوریت حمایت از تولید و صنعت و معرفی کارآفرینان نمونه و همچنین ارائه گزارش عملکرد شهرداریها و دهیاریها و همچنین شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این چهار استان مهم کشور منتشر خواهد شد.

علیرضا مهدی زاده

علیرضا مهدی زاده که صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی «راوی امروز» نیز هست، افزود: در دوران جنگ نرم دشمن با افکار مردم و به خصوص جوانان این مرز و بوم، وجود رسانه های نوآور و پویا در کشور می تواند راهکار مطلوبی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی رسانه های بیگانه باشد.

وی با تأکید بر استفاده از انتقادها و پیشنهادهای مردم برای بهتر شدن کیفیت این رسانه جدید اظهار داشت: اگر مردم از روند انتشار رسانه ها رضایت نداشته باشند، هیچ عایدی خاصی نصیب مدیران و خبرنگاران آن رسانه نخواهد شد.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول دوهفته نامه مجله ای «اعلامیه» تصریح کرد: جنوبشرق استان تهران به خصوص شهرستان ورامین، رسانه خیزترین نقطه در استان تهران است که جمعیتی معادل یک و نیم میلیون نفر را تغذیه مطبوعاتی می کند و حضور بیش از ۷۰ رسانه مکتوب و اینترنتی، به همراه نمایندگی های دیداری و شنیداری رسانه ملی، فرصتهای طلایی را برای چهار شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت پدید آورده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر مرکزی دوهفته نامه مجله ای «اعلامیه» در ورامین است، ادامه داد: افتخار شهرستان ورامین این است که حدود ۸۰ درصد نشریات مکتوب مجوز دار شهرستانهای استان تهران مربوط به این شهرستان بوده و بیش از ۸۰ درصد نمایندگی روزنامه های سراسری در استان، جنوب و شرق استان تهران در این شهرستان مستقر هستند و بیشترین حجم پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی شهرستانهای استان تهران نیز در این شهرستان مستقر هستند و مدیریت می شوند.

مجوز انتشار نشریه اعلامیه

گفتنی است، علیرضا مهدی زاده فعالیتهای مطبوعاتی و خبری خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرده که تا کنون ادامه دارد و سردبیری مجله تخصصی «فوتبال»، سردبیری هفته نامه های سراسری «ندای ولایت» و «نسل امروز»، نویسندگی و خبرنگاری مجلات «خانواده» و «روزهای زندگی»، دبیر سرویس های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و حوادث هفته نامه های سراسری البرز، ندای ایران، سیر و سیاحت، فانوس، دنیای جوانان، افتخارات ملی، پیام آور و…، سرپرستی شرق و جنوب شرق استان تهران «خبرگزاری مهر» و سرپرستی استان تهران همین خبرگزاری، سرپرستی جنوب شرق استان تهران روزنامه «اسرار» و صاحب امتیازی و مدیرمسئولی پایگاه خبری تحلیلی «راوی امروز» در کارنامه اوست.

مهدی زاده همچنین مدیر مسئولی انتشارات امروز و فردا، مجری طرح اولین CD آموزشی بهداشتی شهرستان ورامین در سطح کشور، مجری طرح بیش از ۲۰ نمایشگاه فرهنگی و هنری در سطح شهرستانهای پیشوا، ورامین و قرچک، مدیریت و مجری پروژه اولین اتوبوس نمایشگاهی عرضه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری استان تهران را نیز در کارنامه اش دارد.

مسئولیت روابط عمومی و امور ورزشی منطقه ۱۲ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مشاور رسانه ای و امور فرهنگی بخشداری مرکزی ورامین، مشاور فرهنگی و رسانه ای شهرک صنعتی پایتخت استان تهران، مشاور مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، مشاور رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، نایب رئیس کانون خبرنگاران باشگاه ورزشی متین ورامین(قهرمان والیبال آسیا و قهرمان لیگ برتر ایران) و رئیس کمیته اطلاع رسانی سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» نیز از دیگر مسئولیتهای مرتبط با علیرضا مهدی زاده است.

وی مؤلف کتابهای «زنان باید بدانند»، «اطلاعات عمومی ارباب رجوع شهرداریها»، «بهار سرخ» در خصوص قیام ۱۵ خرداد ۴۲، «۱۵ خرداد ۱۳۴۲ چرا و چگونه؟»، «پارسی نوین»(ویژه تدریس در دانشگاهها) نیز بوده و ویرایش ادبی مجموعه ۱۲ جلدی «شهدای ترور» و کتاب «شمع همیشه روشن»(زندگی و نوشته ها و عکسها و… شهید مرتضی مهدیزاده) را آماده انتشار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.